Hvordan gør man egentlig, hvis man vil have 5 billeder på stribe i Facebook ? Jeg har et - kan ikke lige finde ud af at anbringe 4 andre, så striben bliver fuld. Mvh Jørn
Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1
Med Venlig Hilsen Jørn Rudolph fra Nørrebro i København
Jeg er absolut ikke ekspert i brugen af facebook - jeg har selv en del problemer med mine facebook-sider - men jeg tror, at det er noget som laves automatisk, hvis du tilføjer et fotoalbum. Jeg tror ikke, du kan gøre det manuelt.
Faktisk er jeg imponeret over, hvor populær facebook og lignende tjenester er blevet med tanke på de meget begrænsede muligheder man har for redigering.
Jeg er ved at blive skør AF fACEBOOK, DA JEG HAR HAFT EN PERSONLIG SIDE, SOM JEG OGSÅ LAVEDE EN FORRETNINGSSIDE UNDER. hAR NU SOLGT FORRETNINGEN OG HAR NEDLAGT DET HELE OG OPRETTET EN NY FACEBOOKSIDE, MEN DEN GAMLE SIDE BLIVER VED MED AT SPØGE PÅ DENNE ADRESSE https://www.facebook.com/profile.php?id=100010450596123
Du skal gå ind på den uønskede side og logge ind med dit gamle brugernavn og adgangskode. Klik så på Indstillinger øverst til højre på siden. Rul ned til bunden af siden, her finder du valgmuligheden Fjern side. Klik på den, så skulle resten gerne give sig selv.