Hej,
Jeg har nu længe bikset med windows opdateringesproblemer (også skrevet til dig om det under andet emne). I går forsøgte jeg at opgradere mit styresystem fra Windows Vista til Windows 7, men opgraderingern lykkedes ikke - da der var gået 2 timer, var PC'en stadig ikke færdig med at indhente oplysninger - virkede som om,der intet skete, da boksen med den grønne linie (der bevæger sig i forhold til, hvor langt programmet er nået) holdt op med at bevæge sig(kort tid efter opstart af installationen).
Nu har jeg så besluttet at gendanne min PC til fabriksindstillinger (har sikkerhedskopieret de data, jeg ønsker). Har forsøgt gennem gendannelsescenter (kender ikke til andre metoder), men på listen over gendannelsespunkter kunne jeg kun se tilbage til maj måned 2016!! Og det til trods for at jeg [i]havde afkrydset i boksen for: "Vis gendannelsespunkter ælde end 5 dage.
Ved du/I, om der findes en anden vej til at gendanne PC til fabriksindstillinger? Har du/I i øvrigt nyttige kommentarer til ovenstående problemer, da modtages de [i]meget gerne Tak!
Venlig hilsen
Dorthe
Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.0; Trident/5.0)