Min firefox er blevet til yahoo

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Min firefox er blevet til yahoo

Indlægaf Gæst » man jul 04, 2016 19:44

Hej igen
Jeg ved ikke, hvad der er gået galt, men når jeg nu åbner min Firefox kommer jeg ind på Yahoo. Et eksempel: skriver jeg fx "Ludvigs Hjørne" i Firefox's søgefelt, så kommer jeg ind på Yahoo, som jeg ikke selv har valgt.
Kan nogen hjælpe mig med at komme tilbage til min Firefox?
Håber jeg har forklaret mig nogenlunde forståeligt, men jeg aner ikke hvordan det er sket!

Mvh
Lise

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/46.0.2486.0 Safari/537.36 Edge/13.10586
Gæst

Re: Min firefox er blevet til yahoo

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jul 04, 2016 20:13

Du har sandsynligvis fået udskiftet din standardsøgetjeneste. Du kan heldigvis nemt ændre den tilbage til Google, eller hvad du ellers foretrækker. Det kan du finde vejledning til i denne artikel:
https://support.mozilla.org/da/kb/skift ... -i-firefox

I værste fald kan du risikere, at Yahoo vender tilbage. I så fald har du sandsynligvis en udvidelse installeret, som ændrer standardsøgetjeneste. I så fald skal du blot vend tilbage hertil, så får du hjælp til at fjerne udvidelsen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Re: Min firefox er blevet til yahoo

Indlægaf Gæst » tirs jul 05, 2016 10:55

Hej Kim

Tak for din vejledning, men jeg kunne ikke finde dialogerne "Klik på forstørrelsesglasset i søgefeltet" eller "Klik på skift indstillinger."
Jeg prøvede at vælge Google, og så åbne Firefox. Og nu åbner Firefox ligesom før, men jeg ved godt nok ikke, hvad der skete, for jeg kunne som sagt ikke finde de to nævnte dialoger, men det ser nu ud til, at tingene er som før.
Hvis jeg igen komme ind på Yahoo, så vender jeg tilbage.

Venlig hilsen
Lise
Gæst

Tilbage til Hjælp til alt