Proceslinie.

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Proceslinie.

Indlægaf Thorvald1973 » fre jan 20, 2023 18:12

Jeg har været ved at genindstallere min computer efter en nulstilling. Det jeg så tænker på, er de programmer, som jeg laver links til nede i proceslinien - i stedet for at have dem liggende på skrivebordet. De fleste af programmerne åbner i deres eget ikon, men nogle programmer - eller som det ser ud lige nu - måske især programmer, der reelt er internet baserede (links). F.eks. åbner Google Chrome ikke i sit eget ikon, men laver et nyt ikon på proceslinien. Det samme gælder "Beskeder på nettet", som jeg meget gerne ville have til at åbne i sit eget ikon. Internet Explorer - som jeg ikke bruger - åbner f.eks. i sit eget ikon.

Findes der en indstilling af en slags, man kan lave, for at få det, der ikke åbner i sit eget ikon, til at åbne i sit eget ikon??

Proceslinie.jpg
Proceslinie.jpg (7.91 KiB) Vist 361 gange


Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/109.0.0.0 Safari/537.36
Thorvald1973
 
Indlæg: 16
Tilmeldt: tors nov 17, 2022 7:33

Re: Proceslinie.

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jan 21, 2023 8:00

Jeg er ikke sikker på, at jeg forstår problemet. Internetlinks bør vel vise ikonen for det program, der åbner linket - altså din browser og ikke "Beskeder på nettet"? Men jeg bruger ikke Windows, så jeg kan nok ikke være til meget hjælp - Jørgen bruger heller ikke Windows.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron