To spørgsmål

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

To spørgsmål

Indlægaf Gæst » ons maj 29, 2024 18:44

Hej Ludvigs Hjørne

Ved I om man kan uploade et billede til en anden hjemmeside lavet i Adobe Photoshop, med et link til sin egen hjemmeside?
Den anden hjemmeside er en klub-hjemmeside som jeg har adgang til via en adgangskode.
Jeg ønsker, at mit billede fører en bruger til min hjemmeside ved fx at klikke på billedet, eller ved at klikke på fx en tekst på billedet.
Jeg er klar over, at mit spørgsmål lyder noget indviklet, men jeg håber I forstår, hvad jeg mener.
Og så vil jeg også spørge jer om, hvad kaldes den søgelinje på computeren, hvor man kan indtaste fx en hjemmeside-adresse=?
På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Jytte Thorsen

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:126.0) Gecko/20100101 Firefox/126.0
Gæst

Re: To spørgsmål

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons maj 29, 2024 18:56

Med hensyn til linket, så afhænger det af de muligheder, som hjemmesiden giver dig, når du er logget ind. Du skal også være opmærksom på, hvad hjemmesidens retningslinjer siger. Her i forummet er det fx muligt at indsætte links, men jeg tillader ikke alle links.

Feltet til indtastning af en hjemmesideadresse hedder adressefeltet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt