adgang til nettet

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

adgang til nettet

Indlægaf Gæst » man aug 12, 2024 7:32

Hej Ludvigs Hjørne

Jeg har en Apple iPad og jeg skal besøge en kammerat i Sønderborg der er på nettet,
derfor vil jeg høre om, min iPad automatisk kobler sig til nettet, når jeg er i hans hus,
eller skal jeg gøre et eller andet for at få en opkobling til nettet?

Venlig hilsen
Lise J.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:129.0) Gecko/20100101 Firefox/129.0
Gæst

Re: adgang til nettet

Indlægaf Kim Ludvigsen » man aug 12, 2024 7:56

Første gang, du skal på et nyt netværk, skal du kobles på manuelt. Der skal sikkert også indtastes en adgangskode. Begge dele er ret nemt, og din kammerat kan hjælpe dig med både navnet på netværket og kode.

Derefter husker din iPad netværket til næste gang, du kommer på besøg, hvor du så kobles på automatisk.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » tirs aug 13, 2024 8:51

Hej Kim

Mange tak for svar.
Kan du også fortælle mig, hvor mange netværk der kan kobles på min iPad?

Venlig hilsen
Lise J.
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs aug 13, 2024 9:02

Normalt ét ad gangen. Hvis du mener, hvor mange din iPad kan huske, så skal du ikke være nervøs for, om den kan huske alle de netværk, du kobler op på. Det enkelte netværks navn, og adgangskode gemmes sandsynligvis som tekst i en fil, og der kan så være mange tusinde eller måske ligefrem millioner af netværk registreret i filen, så du behøver være bange for, at der ikke er plads nok til dem alle.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » tirs aug 13, 2024 13:41

Hej igen

Tak skal du have.

Mvh
Lise J.
Gæst

Tilbage til Hjælp til alt