Vedr. fejl i både firefox og thunderbird

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Vedr. fejl i både firefox og thunderbird

Indlægaf Gæst » man sep 03, 2007 9:21

Hej der ude. Jeg var ude for at min computer kom op med en bunke fejl under opstart (scandisk) på både firefox og thunderbird... da maskinen var startet op.. opførte den sig som om jeg lige havde installeret begge programmer.

Det der undre mig er så at jeg kan oprette mine emails igen uden at skulle indtaste kode eller noget som helst. Jeg har også tidligere været ude for at jeg skulle slette en større mængde post og Thunderbird gik ned og jeg mistede en del mails... og så kom de på mystisk vis frem igen senere.... mit spørgsmål er så - nu jeg har haft denne fejl igen og ALLE mine mails er væk er der nogen måde hvor på jeg kan få dem igen? fordi når den har gemt indstillingerne godt nok til jeg bare kan oprette min mail igen uden at skulle fylde kode i så kunne man da forledes til at tro mine mails ligger på maskinen

på forhånd tak

Mikkel
Gæst

Re: Vedr. fejl i både firefox og thunderbird

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 03, 2007 10:03

Anonymous skrev:Hej der ude. Jeg var ude for at min computer kom op med en bunke fejl under opstart (scandisk) på både firefox og thunderbird... da maskinen var startet op.. opførte den sig som om jeg lige havde installeret begge programmer.

Scandisk kører normalt kun, hvis computeren har været lukket forkert ned. Og nedop en forkert nedlukning kan forårsage datatab i forskellige programmer, herunder Firefox og Thunderbird.

Anonymous skrev:ALLE mine mails er væk er der nogen måde hvor på jeg kan få dem igen?

Prøv at tjekke denne side:
http://mozilladanmark.dk/mediawiki/inde ... /Red_mails
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Jan Krag » man sep 03, 2007 17:26

Og når du har gendannet dine mails, er det en god ide, at bruge programmet MozBackup. Det kan både lave en backup af mails og indstillinger, og det kan også gendanne det hele igen, sådan, at det er dig, der bestemmer, hvornår du kan se dine mails. Det virker også til Firefox - bogmærker og indstillinger.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag

Tilbage til Hjælp til alt