Problemer med Outlook Express ved læsning af nyhedsgrupper

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Problemer med Outlook Express ved læsning af nyhedsgrupper

Indlægaf MainMan B » søn sep 16, 2007 13:55

Pludselig har jeg fået dette problem: Når jeg har kigget på nyhedsgrupper i Outlook Express i ca. 5 minutter kommer der en besked der siger: "Mappen kunne ikke vises
Outlook Express kunne ikke åbne denne mappe.
Mulige årsager er: Der mangler diskplads. Der mangler hukommelse."
Nogen gange siger den også noget med at: "Adresse kartoteket kunne ikke indlæses" Jeg har prøvet at fjerne OE via tilføj/fjern windows komponenter og installere den igen, uden at det hjalp. Jeg har også prøvet at omdøbe indbakke.dbx til old. Og nogen af de andre dbx-filer.
Det hjalp heller ikke. Tror ikke jeg har nogen vira, da maskinen kører klippe-stabilt og jeg har tjekket med Kaspersky 7 og HiJackThis 2 og kørt flere forskellige reg oprydnings programmer.

Mvh,
Rasmus Bertelsen
MainMan B

Re: Problemer med Outlook Express ved læsning af nyhedsgrupp

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 17, 2007 2:28

Og du har masser af plads på harddisken, og du har ikke nedsat mængden af virtuel hukommelse? I så fald har jeg desværre ikke andre forslag end dem, du allerede har prøvet.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf MainMan B » man sep 17, 2007 11:47

Nej. Jeg har masser af plads. Jeg har nu observeret at andre har samme problem. Dog mest i Microsoft Nyhedsgrupper. Desuden, kommer der også en kernel32.dll fejl, når jeg prøver at åbne OE igen eller når den automatiske komprimering foregår, men måske har jeg lukket programmet ned før komprimeringen er færdig?
MainMan B

Indlægaf Hans-Jørgen Sindholt » tirs sep 18, 2007 17:13

Hej.
Præcis det samme problem er opstået i min installation.
Det var tilsyneladende løst efter et tip i Usernet, men desværre
holdt det ikke.
Jeg har såmænd besøgt Microsoft's websted, hvor gode råd
er at hente, men intet har hjulpet.
Med venlig hilsen
Hans-Jørgen
Hans-Jørgen Sindholt

Geografisk sted: Kolding

Tilbage til Hjælp til alt