sende store filer

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Indlægaf Steen » lør nov 18, 2006 12:57

De registrerede bruger har flere fordele eks. større filer.
Steen Elvekjær
Steen

Indlægaf Steen » lør nov 18, 2006 12:58

De registrerede bruger har flere fordele eks. større filer.
Steen Elvekjær
Steen

Indlægaf nesager » lør nov 18, 2006 14:27

Steen skrev:De registrerede bruger har flere fordele eks. større filer.

Hej.
Så fes den ind .under 100Mb ingen log ind .
Mvh. nesager
nesager

Re: sende store filer

Indlægaf meretejo » lør nov 18, 2006 16:46

Klattrup skrev:
meretejo skrev:Men er der andre måder?

En alternativ måde kunne være at bruge you send it, på den måde modtager den man vil sende en stor fil til en mail med et link i hvor filen kan hentes

Hej Klattrup.

Vil du venligst sige mig, hvor jeg henter eller opretter den omtalte:
"You send it"?

Mvh
meretejo

:?:
meretejo
meretejo

Indlægaf Klattrup » lør nov 18, 2006 16:56

meretejo skrev:Vil du venligst sige mig, hvor jeg henter eller opretter den omtalte:
"You send it"?

det gør du ved at trykke på linket http://www.yousendit.com/ (før var ordene "you send it" samme link)
Brugeravatar
Klattrup

Geografisk sted: Rudkøbing

Indlægaf meretejo » søn nov 19, 2006 0:30

Klattrup skrev:
meretejo skrev:Vil du venligst sige mig, hvor jeg henter eller opretter den omtalte:
"You send it"?

det gør du ved at trykke på linket http://www.yousendit.com/ (før var ordene "you send it" samme link)

-------------------------
Hej igen Klattrup.

Så fik jeg gennemført et forsøg med "You send it" og sendte en større mail (6MB) til en bekendt, og den gik fint igennem.
Det tager lidt tid at lægge filen ind i "You send it", men det gør ikke så meget, jeg synes det er vigtigt, at den i det hele taget kan sendes, og især modtages, forholsdvis ukompliceret og uden, at man når "loftet" i mailboksen, som man jo næsten helt går udenom.

Er det sikkert at sende på den måde?
Jeg spørger fordi, jeg synes at mine programmer åbner lidt langsommere efter "forsøget" (sådan en idé måske).
Jeg har en Acer TravelMate og Windows XP/SP2, min hastighed er kun 256, hvilket er hurtigt nok for mig.
Jeg ved ikke, om du orker at svare på mit spørgsmål, men håber det.

Jeg hører til den rigtig gamle gruppe af pc brugere og er lidt nervøs for alle de "spooks", der forsøger at angribe vores dyrebare maskiner.

Mvh og god søndag
meretejo
:)
meretejo
meretejo

Indlægaf meretejo » søn nov 19, 2006 12:14

meretejo skrev:
Klattrup skrev:
"You send it"?

-------------------------
Hej igen Klattrup.

Så fik jeg gennemført et forsøg med "You send it" og sendte en større mail (6MB) til en bekendt, og den gik fint igennem.
Det tager lidt tid at lægge filen ind i "You send it", men det gør ikke så meget, jeg synes det er vigtigt, at den i det hele taget kan sendes, og især modtages, forholsdvis ukompliceret og uden, at man når "loftet" i mailboksen, som man jo næsten helt går udenom.

Er det sikkert at sende på den måde?
Jeg spørger fordi, jeg synes at mine programmer åbner lidt langsommere efter "forsøget" (sådan en idé måske).
Jeg har en Acer TravelMate og Windows XP/SP2, min hastighed er kun 256, hvilket er hurtigt nok for mig.
Jeg ved ikke, om du orker at svare på mit spørgsmål, men håber det.

Jeg hører til den rigtig gamle gruppe af pc brugere og er lidt nervøs for alle de "spooks", der forsøger at angribe vores dyrebare maskiner.

Mvh og god søndag
meretejo
:)

------------------------------------------
Hermed mener jeg, at jeg selv er oldtudse gammel, men med mægtig mod på at anvende min Pc bedst og mest muligt - men forsigtigt!

Mvh
meretejo
meretejo
meretejo

Foregående

Tilbage til Hjælp til alt