kopibeskyttelse

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

kopibeskyttelse

Indlægaf Jan » lør okt 21, 2006 9:03

Jeg påtænker at lave en cd. I den forbindelse vil jeg gerne vide, hvordan man kan kopibeskytte den.
Jan
 

Re: kopibeskyttelse

Indlægaf Gæst » lør okt 21, 2006 12:54

Jan skrev:Jeg påtænker at lave en cd. I den forbindelse vil jeg gerne vide, hvordan man kan kopibeskytte den.


Det tror jeg ikke, du kan. Store virksomheder betaler mange penge for at kopibeskytte deres cd'er/DVD'er og selv det virker ikke særlig godt.
Gæst
 

Indlægaf Jan » søn okt 22, 2006 9:38

Det tror jeg du har ret i. Men jeg har desværre ikke formuleret mig ordentlig. Det jeg tænkte på var, at gøre det lidt besværligere at kopiere.
Jeg kan f.eks. ikke kopiere hvis det er den mest simple form for kryptering, aner intet om det. Og jeg tror næppe, jeg er den eneste som har det sådan.
Jan
 

Indlægaf Gæst » søn okt 22, 2006 12:00

Jan skrev:Jeg kan f.eks. ikke kopiere hvis det er den mest simple form for kryptering, aner intet om det. Og jeg tror næppe, jeg er den eneste som har det sådan.


Du kan sagtens kryptere en cd, men det forhindrer ikke kopiering. Til gengæld kan kryptering forhindre, at fremmede kan se indholdet. Hvis du vil kryptere, kan du bruge TrueCrypt: http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-truecrypt.html
Gæst
 


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron