java virker ikke så god

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

java virker ikke så god

Indlægaf gæst » man okt 23, 2006 14:18

Jeg har både Firefox og IE.

Men når jeg er inde på Yahoo for at spille, så sker det ofte at hele L..... fryser. Den eneste måde at komme videre på er at trykke ctrl alt del og herfra afslutte firefox. Alle åbne firefox vinduer "svarer ikke" i joblisten.

hvad kan der være galt?
gæst
 

Re: java virker ikke så god

Indlægaf Gæst » man okt 23, 2006 14:31

gæst skrev:Men når jeg er inde på Yahoo for at spille, så sker det ofte at hele L..... fryser. Den eneste måde at komme videre på er at trykke ctrl alt del og herfra afslutte firefox.


Har du et link til spillet? Så vil jeg lige prøve at se nærmere på det.
Gæst
 

Re: java virker ikke så god

Indlægaf Gæst » man okt 23, 2006 14:48

Har du et link til spillet? Så vil jeg lige prøve at se nærmere på det.[/quote]

yahoo.com --> games --> cardgames --> spades
Gæst
 

Re: java virker ikke så god

Indlægaf Gæst » man okt 23, 2006 15:03

Anonymous skrev:Har du et link til spillet? Så vil jeg lige prøve at se nærmere på det.


yahoo.com --> games --> cardgames --> spades[/quote]

Jeg får ikke lov at komme videre end til forsiden. Tiden udløber, når jeg klikker på Games. Kan jeg få dig til at gå ind på spilsiden og kopiere adressen i adressefeltet og indsætte den her?
Gæst
 

Re: java virker ikke så god

Indlægaf Gæst » man okt 23, 2006 15:27

Jeg får ikke lov at komme videre end til forsiden. Tiden udløber, når jeg klikker på Games. Kan jeg få dig til at gå ind på spilsiden og kopiere adressen i adressefeltet og indsætte den her?[/quote]

http://games.yahoo.com/games/front
Gæst
 

Re: java virker ikke så god

Indlægaf Gæst » man okt 23, 2006 16:21

Jeg får desværre stadig ikke lov at komme ind på siden. Jeg ville tjekke, hvilken teknologi spillet bruger, for lige at sikre mig, at der vitterligt er tale om Java og ikke JavaScript eller Flash. Og om de virker korrekt her.

Det bedste jeg kan foreslå, sådan i blinde, er at du geninstallerer Java via Firefox:
http://java.com/en/download/windows_xpi.jsp - vælg download ud for Windows (XPI)

Og at du geninstallerer Flash, også via Firefox:
http://wwww.adobe.com
Klik på Downloads => Get Flash Player
Gæst
 

Re: java virker ikke så god

Indlægaf Kim Ludvigsen » man okt 23, 2006 16:24

Og svarene fra Gæst er fra mig. Af en eller anden grund var jeg ikke blevet logget ind automatisk.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7156
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Gæst » tirs okt 24, 2006 9:42

Har dl. java og flash.

Stadig virker det ikke.

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke kan komme ind på linket, det er åbent for alle.
Gæst
 

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs okt 24, 2006 13:53

Anonymous skrev:Jeg forstår ikke hvorfor du ikke kan komme ind på linket, det er åbent for alle.


Desværre ikke for mig. Jeg får fint lovt at komme ind på Yahoos forside, men ikke på spilsiderne. Jeg har prøvet med flere forskellige computere på forskellige styresystemer. Det kan være fordi, min ip er spærret hos Yahoo Games, eller det kan være, spilserveren ligger på en anden fysisk server, og at jeg ikke kan få forbindelse til den fra TDCs net.

Jeg har prøvet at gå gennem et fremmed computer på internettet, en såkaldt proxy, og der får jeg lov at komme ind på siden, hvor man kan vælge spil, men proxyen giver ikke adgang til selve spilsiden. Sikkert fordi det vil kræve for meget båndbredde.

Og de sider, jeg kan få lov at komme ind på via proxyen, skriver intet om den teknologi, Yahoo bruger. Det er lidt irriterende!
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7156
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jan Krag » tirs okt 24, 2006 16:45

Hej
Jeg har lige prøvet at følge link'et, og jeg kunne sagtens komme ind, jeg var bare nødt til at registrere mig og oprette mig som bruger. De siger:Seneste flashplayer og nyeste java. Jeg bruger også TDC internet.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 93 gæster

cron