kan ikke logge på Mozilla Danmark

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

kan ikke logge på Mozilla Danmark

Indlægaf meretejo » tirs nov 07, 2006 20:25

Så forsøger jeg igen at bede om svar på, om der er en særlig grund til, at jeg ikke kan logge på Mozilla Danmarks Indeks?

Jeg har prøvet både i går og i dag, og hver gang vises en meddelelse om, at tiden er udløbet.

Mvh
meretejo
meretejo
meretejo
 
Indlæg: 86
Tilmeldt: tirs nov 07, 2006 13:24

Re: kan ikke logge på Mozilla Danmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs nov 07, 2006 20:28

meretejo skrev:Så forsøger jeg igen at bede om svar på, om der er en særlig grund til, at jeg ikke kan logge på Mozilla Danmarks Indeks?


Så lykkedes det at komme igennem her :-)

Mozilladanmarks forum er desværre nede og har været det hele dagen. Jeg ved ikke, hvad der er gået galt derovre.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7155
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: kan ikke logge på Mozilla Danmark

Indlægaf meretejo » tirs nov 07, 2006 21:02

Kim Ludvigsen skrev:
meretejo skrev:Så forsøger jeg igen at bede om svar på, om der er en særlig grund til, at jeg ikke kan logge på Mozilla Danmarks Indeks?


Så lykkedes det at komme igennem her :-)

Mozilladanmarks forum er desværre nede og har været det hele dagen. Jeg ved ikke, hvad der er gået galt derovre.


Ja, så lykkedes det - herligt.

Tak for svaret m.h t. at logge på Mozilla Danmark Index, så ved jeg da, at det ikke er noget, der kikser hos mig.

Mvh
meretejo :wink:
meretejo
meretejo
 
Indlæg: 86
Tilmeldt: tirs nov 07, 2006 13:24

Re: kan ikke logge på Mozilla Danmark

Indlægaf nesager » søn nov 12, 2006 11:20

meretejo skrev:
Kim Ludvigsen skrev:
meretejo skrev:Så forsøger jeg igen at bede om svar på, om der er en særlig grund til, at jeg ikke kan logge på Mozilla Danmarks Indeks?


Så lykkedes det at komme igennem her :-)

Mozilladanmarks forum er desværre nede og har været det hele dagen. Jeg ved ikke, hvad der er gået galt derovre.


Ja, så lykkedes det - herligt.

Tak for svaret m.h t. at logge på Mozilla Danmark Index, så ved jeg da, at det ikke er noget, der kikser hos mig.

Mvh
meretejo :wink:

Hej
Er Mozillas Danmarks hjemmeside blevet lukket eller er det kun midlertidige problemmer.
Mvh. nesager
nesager
 
Indlæg: 67
Tilmeldt: søn nov 12, 2006 11:13

Re: kan ikke logge på Mozilla Danmark

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn nov 12, 2006 11:53

nesager skrev:Er Mozillas Danmarks hjemmeside blevet lukket eller er det kun midlertidige problemmer.


Selve hjemmesiden er der stadig:
http://mozilladanmark.dk/

Det er et par problemer, der er skyld i at forummet er væk (midlertidigt):
Domænet mozilladanmark.dk tilhører en person som ikke længere er aktiv i Mozilladanmark.
Mozilladanmark har ikke kontrol med den server, der opbevarer forummet, og nu har serveren fået ny ip-adresse.

Normalt er en ny ip-adresse ikke noget problem, man skal bare ind og rette i en oplysning på en dns-server, det tager 5 sekunder. Men det er kun ejeren af domænet, der kan gøre det.

Mozilladanmark prøver at få overdraget domænet, og det er også meningen, at hjemmesiden og forummet skal over på den samme server, som man selv kontrollerer det hele.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7155
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Gæst » søn nov 12, 2006 13:05

Hej Kim
Tak for svaret,det forklarer jo det hele.
Mvh. nesager
Gæst
 

Re: kan ikke logge på Mozilla Danmark

Indlægaf meretejo » søn nov 12, 2006 13:12

Kim Ludvigsen skrev:
nesager skrev:Er Mozillas Danmarks hjemmeside blevet lukket eller er det kun midlertidige problemmer.


Selve hjemmesiden er der stadig:
http://mozilladanmark.dk/

Det er et par problemer, der er skyld i at forummet er væk (midlertidigt):
Domænet mozilladanmark.dk tilhører en person som ikke længere er aktiv i Mozilladanmark.
Mozilladanmark har ikke kontrol med den server, der opbevarer forummet, og nu har serveren fået ny ip-adresse.

Normalt er en ny ip-adresse ikke noget problem, man skal bare ind og rette i en oplysning på en dns-server, det tager 5 sekunder. Men det er kun ejeren af domænet, der kan gøre det.

Mozilladanmark prøver at få overdraget domænet, og det er også meningen, at hjemmesiden og forummet skal over på den samme server, som man selv kontrollerer det hele.


Tak Kim for den meddelelse. Man må da håbe, at det vil lykkes forMozilla at få overdraget domænet. Hvilken interesse kan den forrige ejer have, at at beholde det selv, nå han oven i købet ikke mere er aktiv i Mozilla.
Underligt!

Mvh
meretejo


:roll:
meretejo
meretejo
 
Indlæg: 86
Tilmeldt: tirs nov 07, 2006 13:24


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron