Kan man have 2 e-mail programmer?

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Kan man have 2 e-mail programmer?

Indlægaf meretejo » tirs nov 07, 2006 21:09

Jeg benytter lige lejligheden til at stille et andet spørgsmål:

Kan man have et Thunderbird e-mail program installeret samtidig med, at man beholder Outlook Express?

Jeg spørger, fordi jeg er sådan en hare og gerne vil afprøve Thunderbirds program, før jeg skipper OE helt.

Mvh
meretejo :)
meretejo
meretejo
 
Indlæg: 86
Tilmeldt: tirs nov 07, 2006 13:24

Re: Kan man have 2 e-mail programmer?

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs nov 07, 2006 21:22

meretejo skrev:Kan man have et Thunderbird e-mail program installeret samtidig med, at man beholder Outlook Express?


Sagtens. Du skal blot være opmærksom på, at mails som udgangspunkt kun hentes én gang. Henter du en mail ind i Thunderbird, bliver den ikke senere hentet i Outlook Express og omvendt. Det er dog muligt at ændre i programmernes indstillinger, så mails kan hentes i dem begge.

For Thunderbirds vedkommende kan du følge denne vejledning:
http://kimludvigsen.dk/programmer-inter ... verindstil
Læs ned til afsnittet, der begynder med "Bemærk".

Jeg har ikke lige en Outlook Express inden for rækkevidde, men det er muligt at lave en lignende opsætning i den.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Kan man have 2 e-mail programmer?

Indlægaf Gæst » tirs nov 07, 2006 22:04

Kim Ludvigsen skrev:
meretejo skrev:Kan man have et Thunderbird e-mail program installeret samtidig med, at man beholder Outlook Express„d ?A€a!…§Rá‹)$Jãc60@hu skal blot være opmærksom på, at mails som udgangspunkt kun hentes én gang. Henter du en mail ind i Thunderbird, bliver den ikke senere hentet i Outlook Express og omvendt. Det er dog muligt at ændre i programmernes indstillinger, så mails kan hentes i dem begge.

For Thunderbirds vedkommende kan du følge denne vejledning:
http://kimludvigsen.dk/programmer-inter ... verindstil
Læs ned til afsnittet, der begynder med "Bemærk".

Jeg har ikke lige en Outlook Express inden for rækkevidde, men det er muligt at lave en lignende opsætning i den.


Mange tak for dit fyldestgørende og meget informative svar.

Jeg har allerede gemt set up-filen, så nu kan jeg gå i gang med installeringen. :)
Gæst
 

Indlægaf meretejo » tors nov 09, 2006 13:37

Kommer lige tilbage med det om: IKKE AT KUNNE LOGGE PÅ ANDRE AF MOZILLAS SITES VIA > BOGMÆRKER.

Jeg har stadig det samme problem - men det er da underligt, at jeg ikke kan det, synes jeg.

Kan det mon være noget i min opsætning?
Jeg har været i FUNKTIONER > INDSTILLINGER men kan ikke se, at der er noget jeg kan tilføje eller ændre der.

Er der andre, der ikke kan logge på MOZILLAS INDEKS og, hvis de forsøger, modtager en meddelelse om, at tiden er udløbet etc etc.

Mvh
meretejo
meretejo
meretejo
 
Indlæg: 86
Tilmeldt: tirs nov 07, 2006 13:24

Indlægaf Jan Krag » tors nov 09, 2006 13:43

Hej
Ja Mozilla's server er nede i øjeblikket, så der ingen der kan komme ind der, det er ikke en fejl hos dig.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Indlægaf meretejo » tors nov 09, 2006 13:48

Jan Krag skrev:Hej
Ja Mozilla's server er nede i øjeblikket, så der ingen der kan komme ind der, det er ikke en fejl hos dig.


--------------------------------

Tak for svar Jan, det er en lettelse at høre, man tror næsten altid, det er en selv, der har lavet en eller anden fejl.

mvh :) meretejo
meretejo
meretejo
 
Indlæg: 86
Tilmeldt: tirs nov 07, 2006 13:24

Indlægaf Jan Krag » tors nov 09, 2006 17:36

Hej igen
Du kan se på deres nye sider, der skriver de også, at der er fejl på forum'et.
Prøv: mozilladanmark.dk
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Indlægaf Gæst » tors nov 09, 2006 21:32

meretejo skrev:
Jan Krag skrev:Hej
Ja Mozilla's server er nede i øjeblikket, så der ingen der kan komme ind der, det er ikke en fejl hos dig.


--------------------------------

Tak for svar Jan, det er en lettelse at høre, man tror næsten altid, det er en selv, der har lavet en eller anden fejl.

mvh :) meretejo

---------------------------------------
Kan jeg evt. tiføje at, da jeg nu kl.20.20 med min Mozilla Browser ville åbne til Mozilla fik jeg en meddelelse fra min Firewall der lød således:
"Ugyldigt TCP-segment i en eksisterende forbindelse, Firewall har blokeret denne trafik".

Nedenunder står der videre:
Retning: indgående fjernadresse 212.23.177.147 fjernport 80
Lokal adresse 87.50.39.216

Hvordan skal jeg tyde dette?

mvh meretejo

:?:
Gæst
 


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 70 gæster