Sende Mail

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Sende Mail

Indlægaf Jan » tors nov 16, 2006 20:12

Når jeg vil sende en mail, til dig blandt andet. Bliver mit tekstbehandligsprogram aktiveret og forlanger en kode :?: . Sådan har det ikke gjort før. Tror du jeg igen har trykket på forkerte knapper :oops: .
Ps. Jeg hader dyr der siger muh, fordi dyrene har det med at drille mig :twisted: .
Hurra, nu har jeg lært at sætte smilies. Det ender nok med at jeg bliver dygtig.
Jan
 

Re: Sende Mail

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors nov 16, 2006 20:41

Jan skrev:Når jeg vil sende en mail, til dig blandt andet. Bliver mit tekstbehandligsprogram aktiveret og forlanger en kode :?: . Sådan har det ikke gjort før. Tror du jeg igen har trykket på forkerte knapper :oops: .


Hmm, jeg kender ikke så meget til Outlook Express, men jeg mener, der er en indstilling, så man kan skrive mails i Word. Mon ikke det er den, du har fået aktiveret? Jeg ved desværre ikke, hvor indstillingen er, eller hvorfor du bliver bedt om en kode.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jan » man nov 20, 2006 8:42

Mange tak for svaret. Jo det er godt nok word der popper op, men kun en gang imellem.
Jan
 

Indlægaf Jan » ons nov 22, 2006 9:19

Nu ved jeg lidt mere. Word popper kun op når jeg vil sende mail via et link. Da jeg tidligere på dagen ville skrive til ordforklaring.dk poppede word op. Så måtte jeg lukke igen, og åbne Outlook skrive adressen manuelt.
Tidligere åbnede den bare et vindue i Outlook og jeg kunne sende uden problemer.
Tror du det kan have noget at gøre med den Trojanske hest jeg har skrevet om her i forum?
Jan
 

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons nov 22, 2006 9:30

Jan skrev:Nu ved jeg lidt mere. Word popper kun op når jeg vil sende mail via et link.


Ok, du skal sikkert bare have fortalt Windows, at maillinks skal åbnes i dit mailprogram:

Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv programadgang og -standarder. => Brugerdefineret => Angiv det ønskede program.

Det er dog ikke sikkert det er nok, for du har sikkert fået fortalt Outlook, at mails skal skrives i Word. Men prøv ovenstående i første omgang.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jan » ons nov 22, 2006 9:47

Igen gjorde du det. Skidtet virker. Mange tak
Der stod; anvend nuværende mailprogram, det ændrede jeg til Outlook og voila. Fatter bare ikke hvordan det pludseligt er blevet ændret.
Jan
 


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron