OpenGl.

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

OpenGl.

Indlægaf poul-k » fre dec 15, 2006 12:22

Har instaleret et nyt grafikkort, msi nx7900gto, et godt kort der kan det "meste" og "skulle" understøtte Directx9 +OpenGl 2.0, jeg har brugt den medfølgende driver, jeg har været på nettet og hentet sidste nye drivere, jeg kan ikke få det til og understøtte OpenGl, jeg har et par astronomiprogrammer, hvoraf det ene er dyrere en grafikkortet, og som kun udnyttes 1/3, jeg får slet ikke det ud af programmet det kan. Det andet af af disse programmer vil slet ikke kører uden OpenGl, min pc er købt for 2 1/2 måned siden, en amd athlon 2x 3800, XP HE, med et lille asus en7300le gr.kort, der understøttede både Direct og Open, hvem kan hjælpe. Med det nye gr.kort, koster det hele 8500-kr, jeg vil gå et stykke vej endnu, for at få det til og køre ordentligt, håber nogen kan hjælpe eller kender nogen der kan, poul-k
poul-k

Geografisk sted: vejle

Indlægaf Jan Krag » fre dec 15, 2006 13:04

Hej
Jeg har lige kigget på dit korts minimumkrav.
Det kræver AMD K 8, hvad så end det betyder, og en strømforsyning på
400 W med et enkelt kort, 550 W med 2 grafikkort.
Kan det være strømforsyningen ?
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag

Indlægaf poul-k » fre dec 15, 2006 15:28

Hej tak for svaret, amd k8 er godt, det er køleren til processoren, det er en dobbeltcore amd 64 processor, jeg har godt nok kun 300 watt fra strømforsyningen, det "skulle" gå, det skal da undersøges kan du tro, jeg købte maskine og grfk samme sted med 2 1/2 måneds mellemrum, hos SCI Data i Vejle, de har en pc magen til min, til salg med et grafikkort der er nummeret større nemlig nx7900gt/top, og den kører uden problemer siger de igen tak for svaret. mvh Poul.
poul-k

Geografisk sted: vejle

Tilbage til Hjælp til alt