IE 7 og Browzar

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

IE 7 og Browzar

Indlægaf Jens K » tors feb 22, 2007 1:03

Jeg søgte efter en hurtig Browser og faldt over Browzar. Et lille program som fylder 200k. Det slette alle spor når det lukkes ned. Dette forsøgte jeg. Det uheldige er bare at det kunne ikke slette korrekt ( fejlmeddelse ved nedlukning) og herefter havde jeg så også problemer med IE7. Under Browserdata er alt nulstillet og låst. Jeg kan ikke ænder hvor filer skal gemmes- kan ikke se dem - størrelsen af Temp = 0. Intet kan ændres hvilket resultere i at EI7 er meget langsom og ikke kan downloade noget.
Jeg har været en systemgendannelse igennem og prøvet at nulstille under avvanceret funktioner uden held. Jeg kan læse på Browzar hjemmeside at der bliver rodet med index.dat osv. Hvad kan i anbefale at jeg gør??
HUSK ikke at køre programmet Browzar.
Jens K
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors feb 22, 2007 0:48
Geografisk sted: Farum

Re: IE 7 og Browzar

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors feb 22, 2007 1:30

Jeg må erkende, at jeg ikke har prøvet programmet (og det skal jeg så heller ikke, kan jeg høre). Men det fungerer vel som en udvidelse (tilføjelsesprogram) til Internet Explorer?

Har du afinstalleret Browzar? Jeg vil tro, programmet kan afinstalleres inde under Tilføj eller fjern programmer-funktionen i Windows.

En anden mulighed kan være at slå det fra inde fra Internet Explorer 7: knappen Funktioner => Administrer tilføjelsesprogrammer => Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer. Marker Browzar og sæt mærke ud for deaktiver. Du skal sikkert genstarte Internet Explorer før ændringen træder i kraft.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7156
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jens K » tors feb 22, 2007 1:45

Hej og tak. Det er et selvstændigt program som ikke kræver installation. Man køre bare programmet. Jeg tror det benytter dele af motoren i EI. Er ikke en del af tilføjelserne. Ved du om man kan afinstallere Ei og installere igen uden problemer? Sletter det mapperne under temp Internet og deriblandt index.dat.
Jeg har i mellemtiden installeret firefox2 og har læst på din side omkring dine anbefalinger mv. Jeg er meget positiv og jeg tror jeg beholder firefox som primær. Dog skal jeg benytte Ei til min bank. Den nye Ei er heller ikke værst og derfor ville jeg selvfølgelig godt have den op at køre igen.
Jens K
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: tors feb 22, 2007 0:48
Geografisk sted: Farum

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors feb 22, 2007 2:18

Ja, du kan godt afinstallere IE7 og så installere igen (hvis du bruger Windows XP). Du kan for øvrigt tømme mappen med midlertidige internetfiler inde fra Internet Explorer 7 - måske det kan hjælpe?

Knappen Funktioner => Internetindstillinger => fanebladet Generelt => knappen Slet i afsnittet Browserdata => knappen Slet filer ud for Midlertidige internetfiler.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7156
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster

cron