Sunbird - Mozilla

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Sunbird - Mozilla

Indlægaf Jan Krag » tors maj 24, 2007 19:11

Jeg har læst i Ludvigs Hjørne, om Sunbird - kalenderen, at det er et program fra Mozilla-folkene, er der så en grund til at Sunbird ikke er representeret på Mozilla's egen side Mozilla-europe ?
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Re: Sunbird - Mozilla

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors maj 24, 2007 21:10

Jan Krag skrev:Jeg har læst i Ludvigs Hjørne, om Sunbird - kalenderen, at det er et program fra Mozilla-folkene, er der så en grund til at Sunbird ikke er representeret på Mozilla's egen side Mozilla-europe ?


Det er kun et gæt, men jeg kan forestille mig, at man vil vente til version 1.0 udsendes. Sunbird er selvfølgelig med på Mozilladanmarks hjemmeside.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7155
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jan Krag » fre maj 25, 2007 12:17

Tak for svaret, jeg troede at Mozilla måske havde opgivet programmet, og måske havde givet det videre til andre, eller måske ikke givet det videre, det er vist længe siden, at der er kommet en ny udgave.
Jeg anbefalede Sunbird til nogle venner, de fandt så Mozilla-europe, og der kunne jeg ikke finde Sunbird.
Der er længe til version 1.0 - den nyeste nightly hedder 0.6 - og den seneste stabile har heddet 0.3 meget længe.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre maj 25, 2007 14:22

Jan Krag skrev:Der er længe til version 1.0 - den nyeste nightly hedder 0.6 - og den seneste stabile har heddet 0.3 meget længe.


Tja, det går da stille og roligt fremad. Det varer ikke så længe, før 0.5 kommer - bemærk i øvrigt, at der springes i numrene. Efter 0.5'eren kommer 0.7 og efter den er det vist meningen, der hoppes til 1.0. Det er kun nightly-versionerne, der får de mellemliggende versionsnumre som 0.4 0g 0.6.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7155
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron