Internet Explorer eller?

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Internet Explorer eller?

Indlægaf hamc » man jul 03, 2006 20:23

Hej.
Jeg har fået det trælse problem med min pc,at jeg ikke kan åbne links i en mail eller på forskellige sider.
Der sker kun det at den blå linie foroven hvor der står internet explorer blinker kortvarigt,og mere sker der ikke.Jeg kan åbne enkelte sider uden problemer,jeg håber at der er nogen der har en ide til hvad jeg kan gøre for at pc igen kører optimalt.
vh hamc.
hamc
 
Indlæg: 5
Tilmeldt: man jul 03, 2006 2:30

Re: Internet Explorer eller?

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs jul 04, 2006 2:33

hamc skrev:Der sker kun det at den blå linie foroven hvor der står internet explorer blinker kortvarigt,og mere sker der ikke.


Er det, når du klikker på et mail-link i Internet Explorer, eller når du klikker på et web-link i en mail?

Langt de fleste problemer med links mellem forskellige programmer skyldes, at Windows ikke kan finde ud af, hvilket program linket skal åbne linket i. Så prøv i første omgang dette:

Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv programadgang og -standarder. Vælg her de programmer, du vil benytte som standardprogrammer til de forskellige slags links.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jan Krag » tirs jul 04, 2006 12:01

Hej
Jeg har lige læst på "digi.no", om en gammel fejl hos Internet Explorer, der kan få den til at "gå i stå".
Citat:Fejlen får minne-heapen til at flyte over, som følge af kontinuerlige kall af bildeopjekter.
Fejlen er helt fra marts måned, men er ikke rettet endnu.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Indlægaf Jan Krag » tirs jul 04, 2006 12:11

Ja undskyld nu fik jeg lavet ged i det. Der blev ved med at stå fejl i noget "debug", og jeg klikkede på udfør.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs jul 04, 2006 14:03

Jan Krag skrev:Ja undskyld nu fik jeg lavet ged i det. Der blev ved med at stå fejl i noget "debug", og jeg klikkede på udfør.


Jeg har desværre ingen ide om, hvad det er der går galt. Jeg har en mistanke om, at det er, hvis en har bestilt en mail ved svar på indlæg, og at det så går galt med afsendelse af mailen, men jeg er ikke sikker.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 55 gæster

cron