Kan ikke slette Opera

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Kan ikke slette Opera

Indlægaf bospc » lør jul 08, 2006 12:25

Jeg har prøvet bare sådan for sjov, at installerer Opera 9.0. Den sagde mig ikke noget så nu vil jeg slette den igen men, det kan jeg ikke. Jeg får denne fejlmeddelelse:
"Error 1913: Could not update the INI file operadef6.ini. Verify that the file exists and that you can acces it."
Filen forefindes og jeg har også adgang til den, men får stadig ikke lov til sletning.
Hvad gør jeg.
Med venlig hilsen
Bent Ove Sørensen
bospc
 
Indlæg: 135
Tilmeldt: fre jun 09, 2006 10:16
Geografisk sted: Nyborg

Re: Kan ikke slette Opera

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jul 08, 2006 13:35

Jeg har ikke det store kendskab til Opera, så det er blot et skud i tågen. Har du lukket Opera, før du forsøger at afinstallere? Prøv evt. at genstarte computeren, før du prøver at afinstallere.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Kan ikke slette Opera

Indlægaf bospc » lør jul 08, 2006 16:16

Kim Ludvigsen skrev:Jeg har ikke det store kendskab til Opera, så det er blot et skud i tågen. Har du lukket Opera, før du forsøger at afinstallere? Prøv evt. at genstarte computeren, før du prøver at afinstallere.

Jeg har prøvet alt, intet hjælper.
Program Files\Opera indeholder en mappe ved navn uinstall, men mappen er tom
Med venlig hilsen
Bent Ove Sørensen
bospc
 
Indlæg: 135
Tilmeldt: fre jun 09, 2006 10:16
Geografisk sted: Nyborg

Re: Kan ikke slette Opera

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør jul 08, 2006 16:33

bospc skrev:Program Files\Opera indeholder en mappe ved navn uinstall, men mappen er tom


Du kan prøve at installere Opera igen, så skulle afinstallationsprogrammet også blive geninstalleret, og så skulle det gerne virke.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Kan ikke slette Opera

Indlægaf bospc » man jul 10, 2006 11:19

Kim Ludvigsen skrev:
bospc skrev:Program Files\Opera indeholder en mappe ved navn uinstall, men mappen er tom


Du kan prøve at installere Opera igen, så skulle afinstallationsprogrammet også blive geninstalleret, og så skulle det gerne virke.

Er hermed gjort, og det virkede :lol:
Med venlig hilsen
Bent Ove Sørensen
bospc
 
Indlæg: 135
Tilmeldt: fre jun 09, 2006 10:16
Geografisk sted: Nyborg

slette program

Indlægaf John Weinell » man okt 09, 2006 11:21

Kan ikke slette Movie Factory 5,kan heller ikke indstallere det igen har prøvet alt,hvad gør man ?
John Weinell
 

Re: slette program

Indlægaf Kim Ludvigsen » man okt 09, 2006 11:48

John Weinell skrev:Kan ikke slette Movie Factory 5,kan heller ikke indstallere det igen har prøvet alt,hvad gør man ?


Får du nogen fejlmeddelelser, når du prøver at afinstallere?

Jeg kan forestille mig, at nogle af programmets filer er i brug og derfor ikke kan afinstalleres. Prøv evt. at starte i fejlsikret tilstand:
http://kimludvigsen.dk/tips-windows-fejlsikret.html
og se, om du kan afinstallere programmet derfra.

P.S. Når du starter et ny emne, bør du starte det i en ny tråd, ellers risikerer du nemt, at det bliver overset. Når du klikker på "Skriv indlæg", havner indlægget i den eksisterende tråd, klikker du i stedet på "Nyt emne" oprettes en ny tråd.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster

cron