hvordan op retter man dele mapper

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

hvordan op retter man dele mapper

Indlægaf HARFRANS » søn sep 09, 2007 23:58

jeg jeg vil gerne spørge om hvordan jeg opretter delemapper men min psp gruppe .. mm men bær bar siger at den ikke er understødet denne
opgave , hvordan gør jeg at jeg kan oprette mapper på messinger ..
kh mimaj :oops:
HARFRANS

Re: hvordan op retter man dele mapper

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 10, 2007 11:01

HARFRANS skrev:jeg jeg vil gerne spørge om hvordan jeg opretter delemapper men min psp gruppe .. mm men bær bar siger at den ikke er understødet denne

Jeg skal lige forstå det rigtigt: Du tænker på delemapper i Messenger og ikke direkte mellem computerne? Og i så fald, hvilken version af Messenger?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » man sep 10, 2007 13:39

Kim Ludvigsen skrev:
HARFRANS skrev:jeg jeg vil gerne spørge om hvordan jeg opretter delemapper men min psp gruppe .. mm men bær bar siger at den ikke er understødet denne

Jeg skal lige forstå det rigtigt: Du tænker på delemapper i Messenger og ikke direkte mellem computerne? Og i så fald, hvilken version af Messenger?
ja det er i mellem mess jeg mess window live.
og tak for du reger så hurtigt , jytte.
Gæst

Indlægaf Gæst » man sep 10, 2007 15:40

Kim Ludvigsen skrev:
Anonymous skrev: ja det er i mellem mess jeg mess window live.
og tak for du reger så hurtigt , jytte.

Jeg må erkende, at jeg ikke har prøvet at oprette en delemappe med en gruppe, så jeg ved ikke, om det overhovedet er muligt. Kan du oprette en delemappe til en enkelt bruger?

Nej det kan jeg ikke jeg kan ikke oprett til min net ven så vi kune dele
musik , psp min pcer siger jeg ikke er understødted den funktioner
når min ven prøver via hendes pc siger den også at hun ikke kan med mig .. kh jytte
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 10, 2007 15:52

Hvad siger fejlmeddelelsen helt præcist?

Hvilket styresystem bruger du/I
Har du/I firewalls slået til? Jeg tænker her især på, om I har en firewall ud over den, der er indbygget i Windows XP
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » man sep 10, 2007 16:19

Kim Ludvigsen skrev:Hvad siger fejlmeddelelsen helt præcist?

Hvilket styresystem bruger du/I
Har du/I firewalls slået til? Jeg tænker her især på, om I har en firewall ud over den, der er indbygget i Windows XP

ja xpx ja til firewalls er slået til .
den siger at denne funktion ikke er understøttede
denne opgave med rødt står der om jeg vil have hjælp
skrive ja men der sker ingen ting ,, kh jytte
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 10, 2007 17:47

Hvis du giver mig den helt nøjagtige, ordrette fejlmelding, kan jeg måske finde hjælp andre steder.

Hvis du har mulighed for det, kan du evt. tage et skærmbillede og sende til mig via e-mail: [email protected].

Det vil også være en hjælp, hvis du fortæller, hvilke menupunkter eller knapper, du har klikket på, da fejlmeddelelsen kom.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » man sep 10, 2007 18:35

Kim Ludvigsen skrev:Hvis du giver mig den helt nøjagtige, ordrette fejlmelding, kan jeg måske finde hjælp andre steder.

Hvis du har mulighed for det, kan du evt. tage et skærmbillede og sende til mig via e-mail: [email protected].

Det vil også være en hjælp, hvis du fortæller, hvilke menupunkter eller knapper, du har klikket på, da fejlmeddelelsen kom.

hej ludvig ..
jeg er imessg og går indstilinger - under delemappe
og der kommer ruden med beskeden som jeg sender til dig jytte
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 10, 2007 19:28

Anonymous skrev:jeg er imessg og går indstilinger - under delemappe

Jeg har modtaget billedet.
Jeg er ikke sikker, men du skal muligvis slå delemapper til i Windows. Men bortset fra det, så kan du ikke få adgang til indstillingerne til delemapper, før du deler en mappe med en anden. Har du prøvet at dele en mappe via et højreklik på kontaktpersonen (i Messengers programvindue) og vælg Opret en delemappe?

Men som sagt, du skal sikkert ændre en indstilling i XP, før du får lov. Hvis linket Få hjælp til delemapper i indstillingerne ikke virker, så burde knappen Udfør fejlfinding på Delemapper kunne hjælpe.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Indlægaf Gæst » man sep 10, 2007 22:47

Kim Ludvigsen skrev:
Anonymous skrev:jeg er imessg og går indstilinger - under delemappe

Jeg har modtaget billedet.
Jeg er ikke sikker, men du skal muligvis slå delemapper til i Windows. Men bortset fra det, så kan du ikke få adgang til indstillingerne til delemapper, før du deler en mappe med en anden. Har du prøvet at dele en mappe via et højreklik på kontaktpersonen (i Messengers programvindue) og vælg Opret en delemappe?

Men som sagt, du skal sikkert ændre en indstilling i XP, før du får lov. Hvis linket Få hjælp til delemapper i indstillingerne ikke virker, så burde knappen Udfør fejlfinding på Delemapper kunne hjælpe.

hej igen ludvid
jeg har forsøgt med alt nu opdateret højerklik det enste jeg ikke har gjordet er at ændre en indstiling xp lige meget jeg går i fejfindning
finder jeg ikke noget eller måske jeg over ser noge det kan jeg næppe tro mere ,, selv om det står uførligt hjæper det mig ikke øv øv
takker jytte .
Gæst

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 10, 2007 23:22

Jeg beklager, at jeg ikke kunne være til mere hjælp, men jeg har desværre ikke den store erfaring med delemapper i XP, og det er sikkert der, du skal ind og ændre en indstilling.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin

Tilbage til Hjælp til alt