På min nye computer dukker der flere gange dagligt en meddelelse op om, at forbindelsen via WAN miniport ikke kunne etableres - ringer op igen om 60 sekunder eller luk.
Selv om jeg trykker på luk kommer meddelelsen igen, men jeg aner ikke hvad det er for en forbindelse, hvordan den er havnet på computeren og hvordan man fjerner den.
Jeg anvender en ganske almindelig bredbåndsforbindelse via TELENOR.
Samtidig får jeg flere gange dagligt nedenstående meddelelse - jeg har aldrig åbnet linket, da det åbenlyst er fup, men TELENOR gider naturligvis ikke besvare spørgsmål herom eller
gøre noget ved problemet.
Har det eventuelt noget med Wan miniport at gøre?
Kenneth Gaarslev
Date: Sat, 17 Apr 2010 15:24:46 -0500
From: Telenor Webmail <[email protected]>
To: [email protected]
telenor Logo
Dear User,
Telenor har modtaget klager fra vores kunder
for uautoriseret brug af telenor online-konti.
På grund af dette, bliver du bedt om at følge de trin og
bekræfte din online kontooplysninger til sikring af din
Konti.
Bekræft konto her
/https://webmail.telenor.dk/webmail/src/login.php
Telenor service