Larmende blæser på grafikkortet

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Larmende blæser på grafikkortet

Indlægaf mogensj » tors okt 07, 2010 19:17

Jeg ejer en stationær HP pavilion computer. For nylig er blæseren begyndt at larme noget så frygtelig. Jeg har haft skilt computeren ad og støvsuget den flere gang. Sidste gang jeg havde skilt/åbnet computeren prøvede jeg at stoppe begge blæsere med en finger. Det viste sig at larmen fortsatte, det var dér det gik op for mig at der også var en blæser på grafikkortet.

Jeg kan ikke rigtig komme til med en støvsuger der hvor grafikkortet sidder, og jeg er ikke "nørdet" nok til at turde tage grafikkortet ud.

Er der nogle der har et smart trick eller 2 til at få blæseren på grafikkortet til at stoppe med at larme? Det skal lige nævnes, at jeg på ingen måder er sikker på at støvet skyldes larmen, men den ser ud til at være sat godt og grundigt til, så jeg har stor mistanke om det.

Håber I kan hjælpe ;)
mvh.
Mogens J.

Find de billigste hukommelseskort og USB stik på nettet - det betaler sig.

Jeg besøger årligt alverdens danske campingpladser. Besøg min hjemmeside og læse anmeldelser af alle de campingpladser jeg indtil nu har været på.
mogensj
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors okt 07, 2010 19:07

Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 24 gæster

cron