Tilbage til fødslen II

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Tilbage til fødslen II

Indlægaf Drooler » tirs sep 13, 2011 14:58

Først tak til både Kim og Klattrup - et eller andet sted kan det altså lade sig gøre at forny din pc - eller rettere genskabe tidligere tiders hurtighed.

Så blot til andre brugere her:

Jeg gik nøje efter programmer ved opstart - det gjorde alt en del hurtigere - også start af Windows........og de programmer der ikke inkluderes ved Windows opstart kommer mindst lige så hurtigt på efter login.

Dernæst - efter min mening/erfaring - er opdatering af drivere vigtigt. Gamle drivere er/kan være en pest OG at undersøge hvorvidt drivere er i orden via Windows/system selv er ikke nok. Der findes en mængde programmer (freeware) der både kan tjekke dine drivere bedre og opdatere dem.

Fragmentering giver efter min mening ikke så meget - Men hold registreringsbasen i orden - og er her helt enig med Kim/Klattrup:
CCleaner (også gratis) er unik.

Efter jeg har fulgt dette hjælpeforum og mange gode vejledninger her, har jeg generelt haft en pc med fornem ydelse og stabilitet... Tak for det!

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; WOW64; rv:6.0.2) Gecko/20100101 Firefox/6.0.2
Drooler
 
Indlæg: 170
Tilmeldt: søn nov 14, 2010 15:13

Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster

cron