Anbringe 5 billeder i Facebook

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Anbringe 5 billeder i Facebook

Indlægaf Jørn Rudolph » man dec 26, 2011 10:48

Hvordan gør man egentlig, hvis man vil have 5 billeder på stribe i Facebook ?
Jeg har et - kan ikke lige finde ud af at anbringe 4 andre, så striben bliver fuld.
Mvh Jørn

:roll:

Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:9.0.1) Gecko/20100101 Firefox/9.0.1
Med Venlig Hilsen
Jørn Rudolph fra Nørrebro i København
Brugeravatar
Jørn Rudolph
 
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre jan 09, 2009 9:23

Re: Anbringe 5 billeder i Facebook

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs dec 27, 2011 0:41

Jeg er absolut ikke ekspert i brugen af facebook - jeg har selv en del problemer med mine facebook-sider - men jeg tror, at det er noget som laves automatisk, hvis du tilføjer et fotoalbum. Jeg tror ikke, du kan gøre det manuelt.

Faktisk er jeg imponeret over, hvor populær facebook og lignende tjenester er blevet med tanke på de meget begrænsede muligheder man har for redigering.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7148
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Anbringe 5 billeder i Facebook

Indlægaf Jørn Rudolph » tirs dec 27, 2011 16:01

Tak for svaret, Kim ...

Prøvede, men jeg kunne ikke få 5 billeder på stribe ...

:|
Med Venlig Hilsen
Jørn Rudolph fra Nørrebro i København
Brugeravatar
Jørn Rudolph
 
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre jan 09, 2009 9:23

Re: Anbringe 5 billeder i Facebook

Indlægaf PSS » tirs mar 08, 2016 13:08

Jeg er ved at blive skør AF fACEBOOK, DA JEG HAR HAFT EN PERSONLIG SIDE, SOM JEG OGSÅ LAVEDE EN FORRETNINGSSIDE UNDER. hAR NU SOLGT FORRETNINGEN OG HAR NEDLAGT DET HELE OG OPRETTET EN NY FACEBOOKSIDE, MEN DEN GAMLE SIDE BLIVER VED MED AT SPØGE PÅ DENNE ADRESSE https://www.facebook.com/profile.php?id=100010450596123

jEG VIL KUN BRUGE MIN NYE SIDE PÅ DENNE ADTRESSE: https://www.facebook.com/profile.php?id=100011471562893

hVAD KAN JEG GØRE???????

Håber der en der kan hjælpe, har skrevet til facebook, de svarede jeg havde problemer med facebook, men det viste jeg godt :-(
PSS
 

Re: Anbringe 5 billeder i Facebook

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs mar 08, 2016 22:11

Hej Poul

Du skal gå ind på den uønskede side og logge ind med dit gamle brugernavn og adgangskode. Klik så på Indstillinger øverst til højre på siden. Rul ned til bunden af siden, her finder du valgmuligheden Fjern side. Klik på den, så skulle resten gerne give sig selv.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7148
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron