Ikke kontakt til en remote-server

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Re: Ikke kontakt til en remote-server

Indlægaf Gæst » ons jan 27, 2016 18:38

Hej Kim
Jeg slog firewallen fra, men desværre kunne jeg ikke få fat på remoteserveren.
Jeg har ikke andre sikkerhedsprogrammer end TDC´s sikkerhedspakke. Jeg har dog noget der hedder "Windows Defender", som jeg ikke ved om er en sikkerhedspakke!
Jeg har en port der hedder 21, men såvidt jeg har kunnet læse mig til, så skulle det være standard-porten for den slags overførsler. Og det er også den port, som er nævnt på min bærbare pc.

Mvh
Mette
Gæst
 

Re: Ikke kontakt til en remote-server

Indlægaf Gæst » ons jan 27, 2016 18:44

Hej Kim

Jeg prøvede at slå firewallen fra, men det hjalp ikke noget. Jeg fik ikke fat på remoten.
Jeg har kun TDC´s sikkerhedsprogram installeret. Jeg har dog noget, som hedder "Windows Defender", men jeg ved ikke om det også er et sikkerhedsprogram.
På min laptop med Win7 står der port 21 og det gør der også på min pc med Win10, men jeg mener at have læst, at det er standardporten!

Mvh
Mette
Gæst
 

Re: Ikke kontakt til en remote-server

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jan 27, 2016 18:46

Hej Mette

Så bliver det rigtigt svært. Jeg vil tro, at firewallen også har blokeret, eftersom Dreamweaver ikke havde tilladelse før, men det er så ikke den, der driller nu (husk at slå den til igen). Du skal nok have support fra Adobe eller andre brugere, tjek her:
https://helpx.adobe.com/dk/support.html ... reamweaver
Der er links til både direkte support og forum nederst til højre. Forummet er på engelsk.

Du må meget gerne melde tilbage, når du har en løsning, så andre med samme problem kan finde en løsning her. Held og lykke!
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Ikke kontakt til en remote-server

Indlægaf Gæst » tors jan 28, 2016 16:08

Hej Kim

Tro det eller ej. Jeg tog chancen og ændrede mit nuværende password i Site Setup til mit gamle password. Sagde "Save" og holdt vejret.
Og miraklet skete. Jeg kom ind på remoteserveren!
Og så tusind tak for din hjælpsomhed gennem alle disse prøvelser.

Mvh
Mette
Gæst
 

Re: Ikke kontakt til en remote-server

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jan 28, 2016 16:30

Ak, så simpelt. Det havde været meget nemmere at løse problemet, hvis Dreamweaver havde afleveret en ordentlig fejlmeddelelse. Programmet burde have fortalt, at der blev benyttet et forkert brugernavn eller adgangskode.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Foregående

Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 8 gæster