PC Cleaner

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

PC Cleaner

Indlægaf cyrano1951 » tors apr 14, 2016 10:19

Har netop kørt min puter igennem med programmet One Safe PC Cleaner og, ikke overraskende har den fundet ikke mindre end 13318 elementer der skal renses og optimeres. Men før det kan skal man betale. Er det et program man kan stole på eller, er det blot en pengemaskine.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/46.0.2486.0 Safari/537.36 Edge/13.10586
Bent Ove Sørensen
cyrano1951
 
Indlæg: 20
Tilmeldt: tirs aug 04, 2015 10:42
Geografisk sted: Nyborg

Re: PC Cleaner

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors apr 14, 2016 13:30

Jeg kender ikke programmet, men det, at det finder en masse problemer, og at man skal betale for at få renset, får mine alarmklokker til at bimle meget højt.

Hvis endelig du mener at have behov for at få ryddet op på den måde - det er sjældent nødvendigt i vore dage - så hold dig til de anerkendte programmer, fx CCleaner. Bemærk, at hvis du ikke har styr på at bruge et oprydningsprogram, risikerer du nemt at få ryddet op i noget, du ikke ville have haft ryddet op i.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: PC Cleaner

Indlægaf cyrano1951 » fre apr 15, 2016 8:44

Kim Ludvigsen skrev:Jeg kender ikke programmet, men det, at det finder en masse problemer, og at man skal betale for at få renset, får mine alarmklokker til at bimle meget højt.

Hvis endelig du mener at have behov for at få ryddet op på den måde - det er sjældent nødvendigt i vore dage - så hold dig til de anerkendte programmer, fx CCleaner. Bemærk, at hvis du ikke har styr på at bruge et oprydningsprogram, risikerer du nemt at få ryddet op i noget, du ikke ville have haft ryddet op i.


Ja jeg var også meget mistænksom, så jeg sletter programmet igen. Tak for svaret
Bent Ove Sørensen
cyrano1951
 
Indlæg: 20
Tilmeldt: tirs aug 04, 2015 10:42
Geografisk sted: Nyborg


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron