Ekstra kraft til din pc

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Ekstra kraft til din pc

Indlægaf Gæst » fre dec 30, 2016 14:03

Hej Ludvigs Hjørne
Jeg fandt på en dansk hjemmeside om "genbrugs-tanken" et link til et produkt, der angiveligt skulle kunne få en
langsom pc til at blive ikke så lidt hurtigere. Produktet er et usb-stik ved navn "Xtra-PC" og kommer fra et amerikansk firma.
Jeg vil høre om der på dette forum er nogen, som kender produktet og som har prøvet det?
Producentens hjemmeside ses herunder:

https://www.xtra-pc.com/gu/special-offe ... ntent=1308

På forhånd tak for info.
Mvh
Kjeld

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:50.0) Gecko/20100101 Firefox/50.0
Gæst
 

Re: Ekstra kraft til din pc

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre dec 30, 2016 14:34

Det er noget pjat. PC'en bliver hverken hurtigere eller langsommere. USB-nøglen indeholder en særlig Linux-udgave, som skulle være mindre krævende end fx Windows. Det er altså Linux, man kommer til at køre, når USB'en er sat i. Hvilket så vil sige, at man ikke kan bruge sine sædvanlige Windows-programmer.

Dermed ikke sagt, at Linux er en dårlig løsning - jeg kører selv med Linux - og mange Windows-programmer kan udskiftes med alternative programmer, der kan køre på Linux. Men hvis man vil køre Linux, kan man lige så godt installere det rigtigt i stedet for at køre det fra en USB-nøgle.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Ekstra kraft til din pc

Indlægaf Gæst » fre dec 30, 2016 20:14

Hej Kim

Sådan!
Der kan man bare se - men det er herligt at der er nogen, som kan hjælpe.
Mange tak for svar.

Mvh
Kjeld
Gæst
 


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 25 gæster

cron