Win 10 bliver langsommer og langsommer

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Win 10 bliver langsommer og langsommer

Indlægaf Kvis » man jun 19, 2017 19:47

Hej med Jer
Jeg har en Win 10 som bliver langsommer og langsommer, mit timeglas køre konstant og jeg kan ikke senoget der køre, når jeg prøver at åbne joblisten kommer der en meddelse at den ikke kan startes, er der nogen som har nogle ider til hvad det kan være og hvordan det kan afhjælpes ??
mvh René

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/58.0.3029.110 Safari/537.36
Med venlig hilsen

René Kvistgaard
Kvis
 
Indlæg: 71
Tilmeldt: fre mar 21, 2008 11:07

Re: Win 10 bliver langsommer og langsommer

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jun 19, 2017 19:59

Prøv at starte med at skanne computeren for virus og anden malware. Den slags vil typisk gøre computeren langsommere, og det er ikke usædvanligt at nogle af dem forhindre visse ting (som fx joblisten). Du kan finde links til en række online skannere her: http://kimludvigsen.dk/programmer/samme ... antivirus/ de har den fordel, at de ikke skal installeres på samme måde som de fulde programmer, og de kan bruges, uden du behøver at afinstallere med dit antivirusprogram. Prøv en eller to online skannere ud over dit antivirusprogram.

Hvis skanningen ikke finder noget, så giv os lige den præcise fejlmeddelelse, du får, når du prøver at starte joblisten.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 20 gæster

cron