Hvor ligger filerne fra et hjemmesideprogram på egen pc?

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Hvor ligger filerne fra et hjemmesideprogram på egen pc?

Indlægaf Gæst » søn sep 16, 2018 20:14

Hej Ludvigs Hjørne
Jeg bruger et hjemmesideprogram (Adobe Dreamweaver CS 5.5) og jeg vil høre om, man kan se alle filerne der ligger i programmet uden at åbne det? De må vel ligge et eller andet sted i en mappe på ens egen pc gætter jeg på, men jeg kan ikke finde mappen!
Kan I hjælpe mig med mit spørgsmål?
Venlig hilsen
Claus B.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:62.0) Gecko/20100101 Firefox/62.0
Gæst
 

Re: Hvor ligger filerne fra et hjemmesideprogram på egen pc?

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn sep 16, 2018 20:27

Hej Claus

Jeg har ikke selv programmet liggende, men normalt placeres data fra dine programmet samlet i din Windows, typisk på en placering i stil med følgende:
C:\Users\[dit brugernavn]\AppData\Roaming\

Mappen er normalt skjult, så du kan ikke finde den i Stifinder, medmindre du slår visning af skjulte mapper fra. Der er dog en måde at omgå det på:
Klik på søgeluppen i din Windows
Skriv %appdata% i søgefeltet. Du vil få vist en eller flere mapper i oversigten over resultater, åbn den der hedder %appdata% uden undermapper.

I den åbnede mappe ligger der en masse undermapper, som indeholder brugerdata fra dine forskellige programmer. Du har sikkert en eller flere, der hedder noget med Adobe, og i en af dem, vil jeg tro, at dine gemte sider findes. Men du risikerer, at de ligger i et format, som kun kan læses af Adobe Dreamweaver.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster

cron