modtager fejlmelding 1 error '80004005'

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

modtager fejlmelding 1 error '80004005'

Indlægaf meretejo » fre nov 02, 2018 14:59

Hej Ludvigs Forum!

Det er meget længe siden jeg har besøgt jer, men nu har jeg meget atter brug for hjælp fra jer.
Jeg har Windows 7 og vil meget gerne undgå at få Windows 10, da jeg ikke orker at sætte mig ind i noget nyt. Jeg er efterhånden blevet 91 og har lidt svært ved at koncentrere mig.
Mit spørgsmål i dag drejer sig om, at jeg ikke kan komme ind på min læges hjemmeside for at forny en recept.
Min bærbare kører sammen med min mands pc via samme modem fra yousee og på hans cp har jeg også været inde på vores læges hjemmeside for at forny nogle recepeter for ham. Dér måtte jeg forøge flere gange med forkellige adgangskoder inden siden åbnede, og næste gang jeg så ville ind til lægen på min pc kom der en mærkelig meddelelse om, at der var brugt 5 forsøg og at man nu ikke kunne få adgang mere!
Så det kom altså til at gælde begge vores pc'ere.
Hver gang vi nu vil ind på lægens hjemmeside, får vi denne meddelelse: AxaptaCOMConnector.Axapta.1 error '80004005'

Fejl under login : Forkert adgangskode for brugeren 'WEB'. Start Microsoft Axapta Business Connector igen, før du logger på.

/i_axaptafunctions.asp, line 16


Er det muligt I kan hjælpe mig? vil det evt. hjælpe, hvis jeg systemgendanner?

Venlig hilsen
Meretejo (Joan)

Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/70.0.3538.77 Safari/537.36
meretejo
meretejo
 
Indlæg: 86
Tilmeldt: tirs nov 07, 2006 13:24

Re: modtager fejlmelding 1 error '80004005'

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre nov 02, 2018 17:53

Hej Joan

Det er ikke en fejl på jeres computere, det er en fejl på lægens hjemmeside. Fejlen kan hænge sammen med, at der er brugt for mange forsøg på at logge ind med en forkert kode. Kontakt lægen (eller lægesekretæren) og fortæl om problemet, de kan sikkert hjælpe med at få det løst. Du skal blot fortælle dem det samme, som du har fortalt her.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: modtager fejlmelding 1 error '80004005'

Indlægaf joan » fre nov 02, 2018 19:21

Kim Ludvigsen skrev:Hej Joan

Det er ikke en fejl på jeres computere, det er en fejl på lægens hjemmeside. Fejlen kan hænge sammen med, at der er brugt for mange forsøg på at logge ind med en forkert kode. Kontakt lægen (eller lægesekretæren) og fortæl om problemet, de kan sikkert hjælpe med at få det løst. Du skal blot fortælle dem det samme, som du har fortalt her.
Kim Ludvigsen skrev:Hej Joan

Det er ikke en fejl på jeres computere, det er en fejl på lægens hjemmeside. Fejlen kan hænge sammen med, at der er brugt for mange forsøg på at logge ind med en forkert kode. Kontakt lægen (eller lægesekretæren) og fortæl om problemet, de kan sikkert hjælpe med at få det løst. Du skal blot fortælle dem det samme, som du har fortalt her.

----------------------------------------------------------------------------
Hej Kim!
Rigtig mange tak for dit svar, som egentlig ikke forbavsede mig ret meget, da jeg selv havde tænkt på, at udelukkelsen fra lægense hjemmeside nok skyldtes,
at der i hans program, var en sikkerhedsindstilling, der var programeret således, at klodrianer, som jeg :oops: , og andre med lidt mere onde hensigter, blev udelukket ved flere forsøg på at frekventere lægens hjemmeside.
Nu vil jeg ringe og bede klinikkens sekretær om at genskaffe os adgang til klinikken.
Nok engang tak for din hjælp og råd.
Venlig hilsen
Joan
joan
 


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron