bogmærkelinjen i firefox

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Re: bogmærkelinjen i firefox

Indlægaf Druj » man jan 13, 2020 6:59

printscreen.png
Hej Kim
Her skulle så komme det printscreen, som jeg lovede dig.
Finn
Druj
 
Indlæg: 45
Tilmeldt: tirs jan 12, 2010 11:16

Re: bogmærkelinjen i firefox

Indlægaf Kim Ludvigsen » man jan 13, 2020 7:28

Hej Finn

Der er ikke noget, der ser unormalt ud på dit billede.

Jeg er efterhånden løbet tør for forslag - hvis Jørgen læser med, kan det være, han er mere vaks end mig. Men det er svært, fordi det kun er nogle bogmærker, der forsvinder, og fordi der tilsyneladende ikke er noget system i, hvilke som forsvinder, og hvilke som ikke forsvinder.

Du kan prøve en enkelt ting, som jeg tidligere har været inde på: Du kan prøve at deaktivere de to udvidelser, du har installeret. De burde ikke påvirke dine bogmærker, men man ved jo aldrig.
Klik på menuknappen
Klik på menupunktet Tilføjelser
Klik på knappen med de tre prikker ud for en udvidelse, og klik så på Deaktiver
Gentag for alle udvidelser

Hvis der stadig forsvinder bogmærker, efter du har deaktiveret udvidelserne, kan du aktivere dem igen, for så er det ikke dem, der driller.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: bogmærkelinjen i firefox

Indlægaf Jørgen Rasmussen » man jan 13, 2020 15:11

Hej Finn

Hvis problemet fortsætter, selvom de to udvidelser er deaktiveret, vil jeg foreslå, at du opretter en ny Firefox-profil og starter Firefox op med den. Herefter logger du ind på din Firefox-konto. Vent med at foretage dig noget (ingen nye bogmærker), indtil Firefox er helt færdig med at synkronisere.
Mvh Jørgen
Jørgen Rasmussen
 
Indlæg: 464
Tilmeldt: lør jul 26, 2008 12:03

Foregående

Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron