Samme filtre på flere mails

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Samme filtre på flere mails

Indlægaf Buller » fre jan 15, 2021 11:27

Hejsa..

jeg har flere emails, firma, private osv. og på den private har jeg oprettet en del filtre, det fungerer perfekt, men kunne godt tænke mig at bruge de samme filtre til de andre emails også. Kan kan ikke kopiere disse filtre og så indsætte på de andre " kontoer " email add. ?

Mvh. Lars Plovmann

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/87.0.4280.141 Safari/537.36
Buller
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre jan 15, 2021 10:58

slet indlæg

Indlægaf Buller » fre jan 15, 2021 11:40

Hmm kom til at oprette det samme indlæg 2 gange :( der står under hjælp at man under rediger kan slette , men hvor ? syntes ikke jeg kan finde det ?
Buller
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre jan 15, 2021 10:58

Re: Samme filtre på flere mails

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre jan 15, 2021 15:52

Jeg har slettet det fejl-indlægget. Med hensyn til kopiering af filtre, så skulle det kunne gøres med denne udvidelse:
https://addons.thunderbird.net/da/thund ... d-li-port/

Jeg har ikke selv prøvet, så det er på eget ansvar.

Alternativt kan du kopiere filen med dine filtre, men det kan være lidt nørdet. Du skal have fat i filen msgFilterRules.dat i mappen for den konto med filtrene, og så skal du kopiere den over i mappen for den/de andre konti. Bemærk, hvisdu allerede har oprettet filtre der, så slettes de, hvis du kopierer msgFilterRules.dat over i mappen. Thunderbird skal være lukket, mens du kopierer, ellers går et galt.

Jørgen Rasmussen har skrevet lidt om, hvor du finder msgFilterRules.dat, i dette indlæg i MozillaDanmarks forum:
https://forum.mozilladanmark.dk/viewtop ... 144#p66816
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron