problemer med log ind på Thunderbird

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

problemer med log ind på Thunderbird

Indlægaf Gæst » tors jul 22, 2021 10:40

Hej igen Kim
Som du nok har bemærket har jeg på min sidste henvendelse hvor du hjalp mig var jeg kun med som gæst. Det har ikke været muligt for mig at logge mig ind på forummet og det ærgrer mig da jeg har været med i mange år, og og har derfor mulighed for at se svar på mine spørgsmål gennem årene når jeg normalt altid/automatisk logger mig ind.

Jeg har sendt en mail til dig privat som jeg blev bedt om på log ind siden, men jeg har netop fået mailen retur da du ikke har modtaget den, så jeg prøver igen her på denne side, håber at det er i orden

Jeg bad dig i går om din hjælp til mit problem med at logge ind på Thunderbird evt. nulstille. Jeg har været med på Thunderbird forum i mange år og fået meget hjælp og tak for det.
Er det muligt at jeg kan beholde min gamle log in som jeg desværre ikke kan huske, mit gamle brugernavn var Mulebyvej34, fordi jeg derved kan se mine gamle spørgsmål og svar.

med venlig hilsen

Kaj Erik Sommer

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/91.0.4472.164 Safari/537.36 Edg/91.0.864.71
Gæst
 

Re: problemer med log ind på Thunderbird

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jul 22, 2021 11:20

Hej Kaj

De er ikke tilmeldt her med brugernavnet Mulebyvej34, men du er tilmeldt med det brugernavn i MozillaDanmarks forum.

Jeg har desværre ikke mulighed for at ændre den angivne mailadresse til mig. Jeg solgte min hjemmeside for nogle år siden, men forummet fik lov at overleve. Desværre bruger den nye ejer tjenesten Cloudfare, og den tjeneste forhindrer login på administratorsiderne. Jeg har dog mulighed for at søge efter brugere, så hvis du giver mig den gamle mailadresse, kan jeg måske finde dit brugernavn via den. Du kan sende den til [email protected].

Jeg sletter din nye mailadresse og din fysiske adresse fra dit indlæg, da der ikke er nogen grund til at risikere, at spammere høster dem.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: problemer med log ind på Thunderbird

Indlægaf Gæst » tors jul 22, 2021 12:12

Hej Kim
Når jeg logger mig på står der forkert brugernavn eller mailadressen er allerede i brug. Så Kim det nemmeste er nok at I bare sletter alt vedr. mit log ind på Thunderbird og så kan jeg tilmelde mig på ny med nyt kodeord og brugernavn.

med venlig hilsen

Kaj
Gæst
 

Re: problemer med log ind på Thunderbird

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors jul 22, 2021 12:29

Hej Kaj

Jeg ved ikke, om vi snakker forbi hinanden, hvad mener du med "mit log ind på Thunderbird" - er det login i dette forum, i MozillaDanmarks forum eller er det login i selve Thunderbird?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: problemer med log ind på Thunderbird

Indlægaf Gæst » tors jul 22, 2021 16:19

Hej Kim
Det er lykkedes at logge mig ind på Mozilla Danmark og det er det vigtigste. Dette forum --Hjælp til alt-- kan jeg jo fremover kontakte jer som gæst.

med venlig hilsen

Kaj
Gæst
 


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster

cron