Kan ikke uploade

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Re: Kan ikke uploade

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn aug 15, 2021 15:02

Tak, Jørgen!

Lars, det var meningen, du skulle uploade billedet her efter den vejledning, som ligger hos MozillaDanmark. Nå, men billedet kom frem, og en løsning er klar:

Du skal kontakte din internetudbyder. TDC's (Yousees) mailsystem betragter dine mails som spam, hvilket fx kan skyldes en af disse to ting:
Du kan være blevet hacket, og hackeren så har forsøgt at sende spammails fra din computer.
Du har overtaget en IP-adresse fra anden bruger, hvor IP-adressen tidligere er blevet misbrugt til at sende spam fra.

Uanset årsagen, er det kun TDC, der kan løse problemet, så ring til deres kundeservice og fortæl, at dine mails afvises af systemet, fordi det tror, det er spammails.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Kan ikke uploade

Indlægaf Gæst » man aug 16, 2021 13:59

Hej Jørgen

Det er godt nok et nyt spørgsmål, men jeg håber det kan gå med i denne her tråd.

Mvh
Lars H.
Ps: Jeg ved ikke om jeg har misforstået noget, men jeg har ikke hørt fra Kim siden han bad mig uploade det vedhæftede skærmdump med fejlkoden!
Gæst
 

Re: Kan ikke uploade

Indlægaf Gæst » man aug 16, 2021 14:02

Hej Kim

Tak for svar - og råd.
Jeg overså din tidligere besked - sorry.
Det mærkelige er, at jeg fra min laptop pc godt kan sende mails. Mystisk, mystisk.
Men jeg kontakter TDC.

Mvh
Lars H.
Gæst
 

Foregående

Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster