Kan ikke slette mails

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Kan ikke slette mails

Indlægaf Gæst » søn okt 03, 2021 11:08

Hej Ludvig

Jeg kan ikke slette mails fra min laptop. Det bliver til sidst uoverskueligt at holde styr på.
Kan I hjælpe mig med et råd om, hvordan jeg kan slette mails, når "delete-knappen" ikke gør det?

Mvh
Vibeke R.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:92.0) Gecko/20100101 Firefox/92.0
Gæst
 

Re: Kan ikke slette mails

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn okt 03, 2021 11:49

Hej Vibeke

Hvilket mailprogram benytter du?

I de fleste programmer slettes en mail, hvis man markerer den i oversigten over mails og så trykker på Delete. Alternativt kan man typisk slette mailen ved at højreklikke på den i oversigten og så vælge at slette den på højrekliksmenuen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Kan ikke slette mails

Indlægaf Gæst » søn okt 03, 2021 17:55

Hej Kim

Jeg bruger Windows Live Mail.

Mvh
Vibeke
Gæst
 

Re: Kan ikke slette mails

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn okt 03, 2021 18:41

Hej Vibeke

Du skal være opmærksom på, at Windows Live Mail ikke længere vedligeholdes af Microsoft, og at programmet kan være usikkert at bruge. Hvis du vil fortsætte med at bruge Windows Live Mail, så burde det virke, som jeg skrev i forrige indlæg:

Hvis du markerer en mail i oversigten i den øverste rude til højre, så bør mailen blive slettet, når du trykker på Delete. Bemærk, du skal undlade at klikke i mailen, for så flyttes fokus til selve mailen, og så kan Delete-tasten virke anderledes.
Hvis du ikke kan slette mailen på den måde, så skulle du kunne højreklikke på mailen i oversigten i den øverste højre rude og vælge at slette mailen via højrekliksmenuen.

Billede

Bemærk, at hvis du har ændret på programmets udseende, så har du måske mailoversigten et andet sted end øverst til højre.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron