Rangordne identiteter i Thunderbird?

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Rangordne identiteter i Thunderbird?

Indlægaf GitteØ » tirs okt 11, 2022 13:40

Har jeg nogen mulighed for at ændre på rækkefølge på mine identiteter i Thunderbird?
Jeg har nogle stykker, og af forskellige årsager, så er den, der står først, ikke mere min primære. Derfor vil jeg gerne ændre på rangordenen :-)
Jeg kan ikke finde en funktioner i programmet, som angiver hvordan, jeg kan gøre det.

Gitte

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:105.0) Gecko/20100101 Firefox/105.0
GitteØ
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: tirs okt 11, 2022 13:28

Re: Rangordne identiteter i Thunderbird?

Indlægaf Kim Ludvigsen » tirs okt 11, 2022 14:09

Hej Gitte

Du kan sortere rækkefølgen på både konti og de enkelte mapper med udvidelsen Manually sort folders, der kan hentes her:
https://addons.thunderbird.net/addon/ma ... t-folders/

Det er dog måske nemmere at finde og installere udvidelsen inde fra Thunderbird:
Klik på tandhjulet nederst til venstre i Thunderbird
Klik på menupunktet Tilføjelser og temaer
Søg på Manually sort folders i søgefeltet øverst til højre
Klik på den grønne knap Føj til Thunderbird ud for udvidelsens navn
Du bliver vist bedt om at give udvidelsen nogle tilladelser, det skal du så bare acceptere.

Når udvidelsen er installeret, skal du klikke på menupunktet Funktioner. Hvis du ikke kan se menupunktet, så tryk på tasten Alt, så kommer det frem.
Klik så på Manually sort folders, og du får åbnet et vindue til at sortere konti og mapper. Udvidelsen er oversat til dansk, så det skulle være meget nemt at bruge den.
Du skal muligvis genstarte Thunderbird, før din sortering får effekt.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Rangordne identiteter i Thunderbird?

Indlægaf Gæst » tirs okt 11, 2022 15:13

Tusind tak, Kim! Super god beskrivelse - let at gå til, og nej, jeg behøvede hverken acceptere noget eller genstarte :)
PS: jeg kunne ikke se, hvordan jeg kunne svare på dit indlæg - men jeg kunne se, at jeg kunne citere - så det valgte jeg, og slettede bare alt det citerede :D
Gæst
 


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 34 gæster

cron