Stregkode-scanner

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Stregkode-scanner

Indlægaf Gæst » tors nov 03, 2022 12:35

Hej Ludvigs Hjørne

Jeg vil høre om, I kan hjælpe mig med at finde en stregkode- og qr-kodescanner der ikke har reklamer med?
Jeg vil gerne betale for at slippe for alle reklamer.
Jeg synes, at markedet er fuldstændig uoverskueligt, så derfor prøver jeg at skrive til jer.

På forhånd tak for svar.
Venlig hilsen
Lise R.

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:106.0) Gecko/20100101 Firefox/106.0
Gæst
 

Re: Stregkode-scanner

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors nov 03, 2022 13:38

Hej Lise

Er det til Android eller iPhone?

Mvh. Kim
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Stregkode-scanner

Indlægaf Gæst » tors nov 03, 2022 16:01

Hej igen

Det er til en Samsung android mobiltelefon.

Mvh
Lise
Gæst
 

Re: Stregkode-scanner

Indlægaf Kim Ludvigsen » tors nov 03, 2022 16:51

Der er flere, der lover at fjerne reklamer, hvis man betaler, men der findes faktisk også nogle gratis uden reklamer. Denne her er ikke bare gratis, den er også med åben kildekode, hvilket burde være et tegn på, at den ikke laver slemme ting bag ens ryg:
https://play.google.com/store/apps/deta ... l=da&gl=DK

Hvis du søger i Google Play fra mobilen, så søg på udviklerens navn, ellers kan det være svært at finde den rette app. Han hedder Mauricio Giordano.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Stregkode-scanner

Indlægaf Gæst » tors nov 03, 2022 18:21

Hej

Tak for forslag, men det virker ikke som jeg havde troet!
Jeg ville scanne en stregkode på en emballage og regnede så med, at indholdets navn/producent ville dukke op på min mobil, men
jeg fik kun den besked: Share og Copy. Trykkede jeg på Copy står der at scanningen gemmes på "clipboard", men det har jeg jo ikke på en mobiltelefon!
Mvh
Lise
Gæst
 

Re: Stregkode-scanner

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre nov 04, 2022 5:08

Du har skam et clipboard på mobilen, men det hjælper ikke meget i dette tilfælde.

Du skal så have fat i en noget mere avanceret app, end jeg troede. For at virke som ønsket, skal appen have adgang til en database med de ønskede oplysninger, og jeg må erkende, at jeg ikke har styr på apps, der har det. Jeg har kun brugt QR-skanning.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron