Problemer med IE

Her kan du få hjælp til computerproblemer og programmer, som ikke er omtalt på Ludvigs Hjørne.

Problemer med IE

Indlægaf bospc » søn sep 10, 2006 22:22

Hver gang jeg lukker IE ned får jeg denne fejlmeddelelse: SiteAdvisor has encountered a problem and need to close. Men det er kun i denne browser. Hvad går der galt. Firefox har jeg droppet, i den kunne jeg ikke scrolle ej heller hente pdf. filer.
Med venlig hilsen
Bent Ove Sørensen
bospc
 
Indlæg: 135
Tilmeldt: fre jun 09, 2006 10:16
Geografisk sted: Nyborg

Re: Problemer med IE

Indlægaf Kim Ludvigsen » man sep 11, 2006 1:32

bospc skrev:Hver gang jeg lukker IE ned får jeg denne fejlmeddelelse: SiteAdvisor has encountered a problem and need to close.


SiteAdvisor er et anti-spam, -virus og -spywareprogram fra McAfee. Måske en geninstallation af McAfee SiteAdvisor vil hjælpe?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Problemer med IE

Indlægaf bospc » man sep 11, 2006 10:20

Kim Ludvigsen skrev:
bospc skrev:Hver gang jeg lukker IE ned får jeg denne fejlmeddelelse: SiteAdvisor has encountered a problem and need to close.


SiteAdvisor er et anti-spam, -virus og -spywareprogram fra McAfee. Måske en geninstallation af McAfee SiteAdvisor vil hjælpe?

Det prøver jeg så.
Med venlig hilsen
Bent Ove Sørensen
bospc
 
Indlæg: 135
Tilmeldt: fre jun 09, 2006 10:16
Geografisk sted: Nyborg

Re: Problemer med IE

Indlægaf bospc » tirs sep 12, 2006 10:35

bospc skrev:
Kim Ludvigsen skrev:
bospc skrev:Hver gang jeg lukker IE ned får jeg denne fejlmeddelelse: SiteAdvisor has encountered a problem and need to close.


SiteAdvisor er et anti-spam, -virus og -spywareprogram fra McAfee. Måske en geninstallation af McAfee SiteAdvisor vil hjælpe?

Det prøver jeg så.

Jeg afinstalleret pågældende program, og nu kan jeg ikke installeret det påny. Nå skidt det kan vel også undværes
Med venlig hilsen
Bent Ove Sørensen
bospc
 
Indlæg: 135
Tilmeldt: fre jun 09, 2006 10:16
Geografisk sted: Nyborg


Tilbage til Hjælp til alt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron