Dette forum?

Ris og ros til Ludvigs Hjørne. Her kan du desuden komme med programforslag til andet, du gerne vil se på Ludvigs Hjørne.

Dette forum?

Indlægaf mohafo » søn sep 25, 2022 17:26

Hej Kim!

Endelig fandt jeg noget, der ligner det Mozilla-forum vi /jeg brugte tidligere, tak for det! Jeg opdagede for nyligt, at de gamle adresser, jeg har liggende, ikke virker mere? Og selvom jeg søgte, fandt jeg ikke noget dansksproget, der lignede.

Er det korrekt, at de gamle forum-sider er pist væk? Erstattes måske af denne? I hvert fald kan vi /jeg ikke undvære disse fora, så hvis dette er det, der i dag mest ligner det 'gamle' Thunderbird/Firefox-forum, vil jeg bruge det.

Er det rigtig forstået, at dette forum (måske?) erstatter det 'gamle', hvor især du + Jørgen var de altvidende, der fik os på sporet igen, når vi var på spanden?

Har ikke tid mere nu, men vil vende tilbage med et alvorligt Thunderbird problem meget snart, hvis du kan svare OK til mine spørgsmål, om dette nu er det bedste (eneste?) dansksprogede forum, vi har.

mvh Mogens

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:105.0) Gecko/20100101 Firefox/105.0
Mvh. mohafo
mohafo
 
Indlæg: 13
Tilmeldt: søn sep 25, 2022 17:09

Re: Dette forum?

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn sep 25, 2022 17:56

Hej Mogens

MozillaDanmarks hjemmeside og forum vender forhåbentlig snart tilbage. De forsvandt på grund af en ændring af den "telefonbog", der oversætter adresser som mozilladanmark.dk til en IP-adresse. Der arbejdes på en løsning, så hjemmesiden og forummet kommer med i telefonbogen igen.

Du kan godt bruge dette forum. Jeg er her - og endnu mere vigtigt: Jørgen følger også med her. Så på kort sigt, spørg bare her. Men det er bedre at bruge MozillaDanmarks forum, når det atter kommer med i telefonbogen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Ris og ros

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron