Rigtig flot

Ris og ros til Ludvigs Hjørne. Her kan du desuden komme med programforslag til andet, du gerne vil se på Ludvigs Hjørne.

Rigtig flot

Indlægaf gæst » lør okt 07, 2006 11:04

Den er en meget lærerig side du har lavet. Dejligt at man kan få hjælp til programmer og pc i et sprog som almindelige mennesker kan forstå.
Jeg har lavet et link på min egen side. Håber ikke du har noget imod det. Du kan se linket på www.janss.dk.
Jeg vil gerne spørge om, hvorfor man skal oprette sig som bruger.
Venlig hilsen. Jan S. Sørensen
gæst
 

Re: Rigtig flot

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør okt 07, 2006 12:59

gæst skrev:Jeg har lavet et link på min egen side. Håber ikke du har noget imod det.


Selvfølgelig ikke, det er jeg kun glad for.

gæst skrev:Jeg vil gerne spørge om, hvorfor man skal oprette sig som bruger.


Man behøver ikke oprette sig som bruger. Der er nogle steder, hvor man kræver den slags, bland andet for at undgå spam. Jeg bryder mig ikke om tvungen tilmelding, så jeg har i stedet lavet en lille spamspærre i form af en ko. Det er ganske effektivt til at holde udenlandske spammere væk.

Der kan dog være nogle fordele ved at tilmelde sig. Man kan få en nemt overblik over de indlæg, man har skrevet, og hvis jeg ellers kunne få det til at virke, kan man få tilsendt en e-mail, når nogen besvarer ens spørgsmål.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Rigtig flot

Indlægaf Jan » lør okt 07, 2006 15:54

Hej Kim

Tak for svaret. Har du set mit link? Bare for at vide om du er tilfreds med min beskrivelse.

Og din ko, fik jeg et godt grin ud af.
Jan
 

Re: Rigtig flot

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør okt 07, 2006 16:01

Jan skrev:Tak for svaret. Har du set mit link? Bare for at vide om du er tilfreds med min beskrivelse. Og din ko, fik jeg et godt grin ud af.


Linket er helt fint. Med hensyn til ko'en, så skulle jeg finde noget som enhver dansker kunne regne ud, men som ikke-dansktalende ville have ekstremt svært ved at gætte - og vi er jo et gammelt landbrugsland.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Ris og ros

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster