Hvad er klokken

Ris og ros til Ludvigs Hjørne. Her kan du desuden komme med programforslag til andet, du gerne vil se på Ludvigs Hjørne.

Hvad er klokken

Indlægaf Gæst » søn jun 11, 2006 21:01

Hej Kim
Jeg vil bare sige, at det er en rigtig god ide, med dette forum.
Og spørge om dit ur ikke er en time foran ??
Venlig Hilsen Jan
Gæst
 

Re: Hvad er klokken

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jun 11, 2006 21:21

Anonymous skrev:Og spørge om dit ur ikke er en time foran ??


Forummet lider af den fejl, at det ikke forstår sommertid, og det rettes først, når næste version udsendes. Man kan rette op på fejlen ved at tilmelde sig som bruger og så ændre tidszonen i opsætningen.

Jeg må så tilføje, at jeg har et lidt specielt problem på min computer, og jeg har ikke kunnet finde ud af, om det er serveren, der driller, eller om det er noget lokalt. For normalt skal man ændre opsætningen til GMT+2 timer, men jeg har været nødt til at gå den modsatte vej og vælge GMT for at få det til at passe. Hvordan er det hos jer andre tilmeldte?
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jan Krag » søn jun 11, 2006 21:33

Hej igen Kim
Nu er jeg tilmeldt, og så kan jeg også svare, at jeg skal også bruge GMT tiden, for at det passer.
Jeg prøvede lige hos Mozilla Danmark, der er det GMT + 2 timer, men det kender du jo.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jun 11, 2006 21:46

Jan Krag skrev:Nu er jeg tilmeldt, og så kan jeg også svare, at jeg skal også bruge GMT tiden, for at det passer.


Ok, rart at vide, hvis andre har problemer med at indstille tiden.

Selve forummet skulle være sat korrekt op, så det må være tidszoneindstillingen på min server, der driller, øv!
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7151
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

hahaha

Indlægaf din mor. » fre dec 01, 2006 17:51

HAHAHA! - du har sgu da intet liv, når du laver en hjemmeside om hvad klokken er :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: HAHAHA
Ludvig, din gamle nar!
din mor.
 

Re: hahaha

Indlægaf Gæst » ons jan 10, 2007 23:34

din mor. skrev:HAHAHA! - du har sgu da intet liv, når du laver en hjemmeside om hvad klokken er :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: HAHAHA
Ludvig, din gamle nar!
Gæst
 


Tilbage til Ris og ros

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster