Emne - titel

Ris og ros til Ludvigs Hjørne. Her kan du desuden komme med programforslag til andet, du gerne vil se på Ludvigs Hjørne.

Emne - titel

Indlægaf Jan Krag » søn jan 07, 2007 12:50

Hej Kim
Jeg har set på andre forum's, at emne-titelen følger med ned, sådan at når man kommer ned i bunden af siden, måske efter flere sider, stadig kan se:
Hvad er emnet - spørgsmålet.
Er det en ide, at indføre ?
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Re: Emne - titel

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jan 07, 2007 13:09

Jan Krag skrev:Jeg har set på andre forum's, at emne-titelen følger med ned, sådan at når man kommer ned i bunden af siden, måske efter flere sider, stadig kan se:
Hvad er emnet - spørgsmålet.
Er det en ide, at indføre ?


Har du et eksempel, jeg kan se? Hvis det er et phpbb-forum, kan det måske klares med en udvidelse til forummet, men ellers bliver det nok lidt for besværligt at lave sådan noget.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7155
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jan Krag » søn jan 07, 2007 13:18

Hej Kim
Ja win-xp.no bruger jeg meget, og som sagt, i bunden af indlæggende, står emnet, det er lettere at fortsætte på.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jan 07, 2007 13:21

Jan Krag skrev:Hej Kim
Ja win-xp.no bruger jeg meget, og som sagt, i bunden af indlæggende, står emnet, det er lettere at fortsætte på.


Har du et link til deres forum? Jeg kan ikke umiddelbart finde et link til forummet fra forsiden.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7155
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Emne - titel

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jan 07, 2007 13:33

Kim Ludvigsen skrev:Har du et link til deres forum? Jeg kan ikke umiddelbart finde et link til forummet fra forsiden.


Nåh, der var to menulinjer. Jeg havde kun set den blå.

De bruger en tilrettet phpbb, men det med overskrifterne fungerer ikke helt som du beskriver. Det er kun nogle indlæg, der har fået indsat overskriften. Se fx denne tråd:
http://win-xp.no/index.php?name=Forums& ... ic&t=25893

Men efter at have tænkt mig lidt om, er der måske en løsning. I dette indlæg har jeg indsat emnelinjen manuelt, så det er "bare" at finde ud af at få siden til automatisk at indsætte emnelinjen fra det foregående indlæg.

Men jeg tør ikke sige, hvornår jeg får tid til at kigge på det, jeg sidder og kæmper med at få lavet nogle sider om IE7, og jeg har også andre ting, der ligger og venter.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7155
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jan Krag » søn jan 07, 2007 13:43

Hej igen
Det er mig, der ikke kan forklare det rigtigt, jeg mener, at i bunden af sidste indlæg, står emnet, derfra hvor man kan besvare inlægget. Det gør det også, i dit eksempel.
Venlig Hilsen Jan
Jan Krag
 
Indlæg: 508
Tilmeldt: søn jun 11, 2006 21:29

Indlægaf Kim Ludvigsen » søn jan 07, 2007 14:04

Jan Krag skrev:Det er mig, der ikke kan forklare det rigtigt, jeg mener, at i bunden af sidste indlæg, står emnet, derfra hvor man kan besvare inlægget.


Ok, det er meget nemmere at lave. Jeg tør dog stadig ikke love, hvornår jeg får set på det.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7155
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Ris og ros

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron