Verdens bedste pauseskærm er fundet. Med garanti!

Ris og ros til Ludvigs Hjørne. Her kan du desuden komme med programforslag til andet, du gerne vil se på Ludvigs Hjørne.

Verdens bedste pauseskærm er fundet. Med garanti!

Indlægaf Bulgarien » tirs aug 05, 2008 4:37

Mange (gratis) pauseskærme er afprøvet gennem tiden, men ingen har rigtigt levet op til mine krav, men endelig det er slut med at lede og det skal andre selvfølgelig også havde at vide, og nej jeg har ikke aktier eller på nogen måde andel i firmaet.. ;-)

Personligt er jeg vildt betaget af dette i virkeligheden uhyre avancerede program, der er næsten gratis (!) at få fingre i...

Få dit helt eget akvarium på dit kontor/værelse, når du ikke benytter din computeren.

Det er utroligt nok 100% realistisk og der er masser af muligheder for at indrette akvarium, vælge fisk, fodre dem, justere vand/boblelyde osv.

Kan indstilles til at være pauseskærm med enkelt eller flere temaer, eller bare aktiveres manuelt hvis du trænger til at hvile øjnene.

Kan ovenikøbet også bruges til din (gamle) skærm nr 2, så de aktive fiske og frodige planter vises konstant, måske i et helt andet rum (hvis du trækker en ledning dertil)

Meget enkelt og brugervenligt at finde ud af

Prisen er kun 19 $ ( svarer til ca. kr. 95,-) helt uden tidsbegrænsninger og med fuld update til nye fisk,temaer m.m.

Prøv først demo her, og se om jeg ikke har ret?

http://www.dreamaquarium.com/

Andre kan jo prøve at overbevise mig om at der findes bedre pauseskærme,- jeg tror det ikke..


Ludvig kan jo også prøve det ,- fyrværkeripauseskærmen er da sjov, men...
Bulgarien
 
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs aug 05, 2008 4:07

Tilbage til Ris og ros

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron