I Gang med dit Hæfte :o) dejligt overskueligt

Ris og ros til Ludvigs Hjørne. Her kan du desuden komme med programforslag til andet, du gerne vil se på Ludvigs Hjørne.

I Gang med dit Hæfte :o) dejligt overskueligt

Indlægaf Bo Mørch Mogensen » ons okt 01, 2008 1:51

Hej Kim så er jeg vågnet af min dvale og er langt om længe kommet i gang med dit hæft dog kun side 20 så jeg kan det meste men der er dog nogen opdateringer med som er kommet siden jeg instalerede programmet - der er masser af dejlig grafik på siden ...købte et hæfte om flash bare for at snuse til det - men det krop umuligt alt for meget tid går med at man strander fordi knapperne ikke er til at finde og det med go grund fordi de slet og ret ikke hele tiden er fremme :x
nu er jeg spændt ¨på at komme i gang med css og stilark selv om jeg tviler på mine ringe evner rækker til at det for alvor bider sig fast men forsøget skal da gøres - har en ny side på beding overvejer godt nok at bruge de forhadte frames om var moderen i 90 erne - men det er nu en gang det mest overskuelige som jeg lige kan komme på ...nok om det - jeg ville bare lige vinke til dig og sige det ser godt ud med dit hæfte , det skal du nok komme til at kunne leve af :) specilt også fordi du har ikke den typiske nedladene holdning til dem der laver tingene som folk der laver koder ofte har :evil:

bedste hilsner
Bo
Bo Mørch Mogensen
 
Indlæg: 7
Tilmeldt: man aug 25, 2008 4:03

Tilbage til Ris og ros

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster