Super Fed Hjemmeside :)

Ris og ros til Ludvigs Hjørne. Her kan du desuden komme med programforslag til andet, du gerne vil se på Ludvigs Hjørne.

Super Fed Hjemmeside :)

Indlægaf Wodak » fre nov 13, 2009 20:08

Hej Kim!!

Superfed hjemmeside :9)

Syntes godt du kan have nogen af Windows Vista genvejene på din side som f.eks. Windows knappen+Tab som laver 3d sideskiftet.

men ellers er det en superfed hjemmeside hvor man kan få meget hjælp med genveje osv.
Wodak
 

Re: Super Fed Hjemmeside :)

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør nov 14, 2009 4:10

Rart at høre, at du kan bruge hjemmesiden.

Der er ikke noget decideret om Windows Vista, og der kommer heller ikke noget om Windows 7. Jeg mistede interessen for at lave nyt om Windows, da Microsoft ikke ville hjælpe mig med et eksemplar af Windows Vista.

Man giver sædvanligvis eksemplarer til skribenter på trykte medier, men online medier er åbenbart ikke så interessante fra Microsofts synspunkt (selvom der ofte er flere læsere), så dem ville man ikke forsyne med frieksemplarer. Og så kunne jeg ikke rigtig se, hvorfor jeg skulle bruge penge på at købe Microsofts styresystem for derefter at bruge en masse tid på helt gratis at hjælpe Microsofts brugere.

Jeg bruger normalt ikke selv Windows, så jeg havde ingen planer om at købe Vista til mig selv. Det samme gælder 7'eren.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Ris og ros

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron