Ny mulighed

Ris og ros til Ludvigs Hjørne. Her kan du desuden komme med programforslag til andet, du gerne vil se på Ludvigs Hjørne.

Ny mulighed

Indlægaf Jan » fre apr 18, 2008 12:07

Jeg vil foreslå at der bliver lavet en mulighed der hedder noget i retning af: "Det der ikke passer de andre steder" eller "Ordet frit".

Her kunne jeg jo så spørge efter om du er tilfreds med dit besøg i Ungarn, og hvor mange % du sparede.

Men da den mulighed ikke er til stede, må jeg styre min nysgerrighed.
Venlig hilsen
Jan
Jan
 
Indlæg: 443
Tilmeldt: man nov 27, 2006 17:29
Geografisk sted: Himmerland

Indlægaf Kim Ludvigsen » fre apr 18, 2008 12:32

Det lykkedes dig da alligevel at finde et sted, hvor indlægget passer ind :-)

Denne gang var der tale om en garanti-reparation, hvor jeg fik betalt billet og hotelophold. Jeg har tidligere været afsted to gange for at få indsat implantater og kroner.

Egentlig ville jeg have haft seks implantater, men det mente de ikke ville holde, så jeg fik kun fire, hvilket kostede mig lidt under 40.000 kroner inklusiv fly og hotel. Jeg har på fornemmelsen, at en dansk tandlæge nok ville have forsøgt med alle seks, og med en pris på 16.000 - 20.000 kroner pr. stk.plus det løse ville det have været en hel del dyrere.

Jeg er meget tilfreds, og kan kun anbefale stedet (http://tandrejser.dk).
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Indlægaf Jan » fre apr 18, 2008 12:46

He he, man må sno sig sagde ålen.

Tak for svaret. Godt du har fået det ordnet. Linket har jeg skrevet bag øret på min kone, så jeg husker det. Der er det jo lettere at få øje på, end hvis det var bag mit eget.

Men dette sted, er vel næppe beregnet på den slags indlæg. Så indtil videre fastholder jeg mit forslag.
Venlig hilsen
Jan
Jan
 
Indlæg: 443
Tilmeldt: man nov 27, 2006 17:29
Geografisk sted: Himmerland


Tilbage til Ris og ros

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron