Thunderbird indbakke viser ny mail

Her kan du skrive om fejl eller mangler på Ludvigs Hjørne. Fx hvis et program er kommet i en ny version, og hjemmesiden trænger til at blive opdateret.

Thunderbird indbakke viser ny mail

Indlægaf [email protected] » ons jan 03, 2024 15:29

Ind imellem viser Thunderbird inbox, at der er én eller flere nye mails - fx et 2 tal i en rundt felt til højre for ordet inbox. Men der er ikke nogen.
Er der nogen, der kender problemet og som ved, hvad jeg kan gøre?
Tak for hjælp

Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/120.0.0.0 Safari/537.36
[email protected]
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør dec 08, 2012 10:27

Re: Thunderbird indbakke viser ny mail

Indlægaf Kim Ludvigsen » ons jan 03, 2024 15:55

Har du oprettet filtre på din mailkonto? Problemet kan opstå, hvis du har et filter, der flytter en mail - jeg kan ikke lige huske, om det også gælder, hvis mailen slettes af filtret.

Hvis du har filtre, så kan løsningen være at opsætte en ny handling først i filtret, så mailen markeres som læst, inden den næste handling, der flytter/sletter mailen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7148
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Thunderbird indbakke viser ny mail

Indlægaf [email protected] » fre jan 05, 2024 8:35

Tak for hjælpen. I går forsvandt prikken med totallet i uden at jeg har gjort noget. Jeg har i øvrigt ikke oprettet filtre - det kan jeg slet ikke finde ud af. Med mindre jeg ved en fejl har sat et flueben et eller andet sted. Hav en god dag. Kjeld
[email protected]
 
Indlæg: 8
Tilmeldt: lør dec 08, 2012 10:27


Tilbage til Fejl eller mangler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron