Screamer Radio

Her kan du skrive om fejl eller mangler på Ludvigs Hjørne. Fx hvis et program er kommet i en ny version, og hjemmesiden trænger til at blive opdateret.

Screamer Radio

Indlægaf mhf » man nov 24, 2008 18:40

Hej Kim!

Fin side, du driver, fortsæt endelig, tak!

Men: Tænkte, at jeg skulle prøve Screamer (anvender normalt Station Ripper), den ser så enkel ud. Men når jeg har installeret den sidste udgave (4.3) er skærmbiledet mærkeligt- for lille! Jeg ser ikke hele bredden, og heller ikke linien i bund med oplysninger om bl.a. web-adresse.

Menu-linien øverst står på 2 linier, fordi der ikke er plads i vinduesbredden, og knapperne står oveni bundlinien, så den ikke kan ses?

Hvad er der galt?

Data: WINXP; fladskærm 1280x1024 helt normalt. Alt andet ser helt fint, normalt og OK ud!

Ville være glad for en mulig forklaring. Skal jeg prøve at hente den originale udgave?
mhf
 

Re: Screamer Radio

Indlægaf Kim Ludvigsen » man nov 24, 2008 19:16

Prøv i første omgang at afinstallere Screamer Radio for derefter at hente en nye udgave, som du så installerer. Hvis det ikke gør nogen forskel, så prøv med den originale.

Jeg har lige prøvet at installere min installationspakke på en XP, og her fungerer det helt fint.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49


Tilbage til Fejl eller mangler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron