Jeg kan ikke få Hjælp funktionen/F1 i adobe photoshop og ill

Her kan du skrive om fejl eller mangler på Ludvigs Hjørne. Fx hvis et program er kommet i en ny version, og hjemmesiden trænger til at blive opdateret.

Jeg kan ikke få Hjælp funktionen/F1 i adobe photoshop og ill

Indlægaf kca » man dec 08, 2008 14:03

Efter at have installeret Mozilla Firefox som browser, kan jeg ikke få funktionen Hjælp/F1 til at virke i Adobe Photosop/Illustrator, jeg kunne bruge denne funktion da jeg brugte Internet Explorer.
Kent
kca
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: man dec 08, 2008 13:53

Re: Jeg kan ikke få Hjælp funktionen/F1 i adobe photoshop og ill

Indlægaf Kim Ludvigsen » man dec 08, 2008 15:40

Det lyder meget specielt. Er Firefox valgt som standardbrowser? I så fald, prøv at vælge Internet Explorer som standardbrowser for at se, om det så virker. Og hvis det er tilfældet, så meld endelig tilbage, for så skal vi have fundet årsagen.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: Jeg kan ikke få Hjælp funktionen/F1 i adobe photoshop og ill

Indlægaf kca » tirs dec 09, 2008 11:38

Hej Kim

Jeg har fået klaret mit problem vedr. hjælp/F1 problemmet i adobe photoshop / Illustrator.
Da Mozilla Firefox blev installeret har den oprettet en mappe inde i adobe illustrator programmet på stien:
C:\Programmer\Adobe\Illustrator 10.03\Support Files\Hjælp der havde den lavet en ny mappe den kladte Hjælp(2), hvor den havde lagt alle filer. så ved at slette hjælp map og omdøbe hjælp(2) map virker alt som det skal.
Mozilla Firefox åbner som den skal (foretrukne browser) og hjælp/F1 funktionen i adobe programerne åbner i IE.

Takker iøvrigt for en god hjemmeside, den har hjulpet mig tidligere

Kent.
kca
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: man dec 08, 2008 13:53


Tilbage til Fejl eller mangler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster