IE7Pro

Her kan du skrive om fejl eller mangler på Ludvigs Hjørne. Fx hvis et program er kommet i en ny version, og hjemmesiden trænger til at blive opdateret.

IE7Pro

Indlægaf lisehoff » lør dec 27, 2008 16:17

Da jeg har haft problemer med irriterende flash på interenet sider, blev jeg glad for at læse, at det kan undgås med IE7Pro. Jeg har nu installeret programmet, men kan ikke tilpasse det til min browser. Jeg har brugt "Internet Explorer 7" af Kim Ludvigsen, men beskrivelsen af programmet i bogen svarer ikke til programmets udseende, og jeg har ikke fundet "Ad Filter" i menuen. Min version hedder IE7Pro-V2.4.4, og Ludvigs version hedder IE7Pro-V0.9.10.
lisehoff
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør dec 27, 2008 16:05

Re: IE7Pro

Indlægaf Kim Ludvigsen » lør dec 27, 2008 17:49

IE7 Pro er blevet opdateret, siden jeg skrev hæftet. Flash-blokeringen er nu blevet smeltet sammen med reklamefiltret. Har du slået reklamefiltret til?

Højreklik på IE7 Pro-ikonen i statuslinjen => vælg Indstillinger (Preferences) => Markér Indstillinger (Modules) i oversigten til venstre => => sæt flueben ud for Ad Blocker.

Jeg har medtaget menupunkterne på engelsk i paranteser, i fald du ikke har fået skiftet til den danske oversættelse i IE7 Pro.
Mvh.
Kim Ludvigsen
Kim Ludvigsen
Site Admin
 
Indlæg: 7140
Tilmeldt: tors jun 08, 2006 0:49

Re: IE7Pro

Indlægaf lisehoff » lør dec 27, 2008 18:16

Puha, det hjalp. Nu er der kommet mere ro på visse hjemmesider. Mange tak.
lisehoff
 
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør dec 27, 2008 16:05


Tilbage til Fejl eller mangler

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron